Debiut SARE na GPW

Brief.pl / Aktualności

SARE, spółka z branży komunikacji internetowej i marketingu online, zadebiutowała 15-go lutego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dzisiaj uchyla nam rąbka tajemnicy jak osiągnąć tak dobre wyniki oraz przede wszystkim, co zamierza z osiągniętym sukcesem zrobić.

-

Początków SARE możemy doszukać się w roku 2005, kiedy Tomasz Pruszczyński powziął decyzję o założeniu spółki zajmującej się e-mail marketingiem. Czas pokazał, że tego właśnie potrzebował rynek – zautomatyzowanego systemu, dostarczającego klientom coraz bardziej spersonalizowane wiadomości. Rynek stawał się bardziej wymagający ale na sukces nie trzeba było czekać długo. Już po kilku latach postanowiono uzupełnić ofertę SARE, w związku z czym, portfolio oferowanych usług poszerzyło się. Powstały nowe spółki, tworzące Grupę Kapitałową SARE – w jej skład obecnie wchodzą INIS, mr Target, Salelifter czy Teletarget.

Nastawienie na dostarczanie efektywnych rozwiązań IT, będące kluczem do pojedynczych sukcesów klientów SARE stanowiło siłę napędową dla rozwoju spółki. W związku z dobrymi wynikami w roku 2011 SARE zadebiutowało na tzw. małej giełdzie – NewConnect. Jednak na tym nie zaprzestano. Pięć lat później, w roku 2016 miał miejsce debiut na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. W tym momencie pojawia się pytanie: w jakim celu?

SARE dzięki obecności na giełdzie zyskuje przede wszystkim większą rozpoznawalność, kontakty biznesowe oraz… kapitał! Kapitał, który dla rozwoju jest przecież bardzo ważny. Dzięki niemu możliwa staje się realizacja założonych celów, które trzeba raz za razem osiągać aby nie zatrzymać się w miejscu.

W oparciu o nasze autorskie technologie dostarczamy rozwiązania dopasowane do potrzeb poszczególnych klientów. To nasza specjalizacja. Doskonałe wyniki finansowe, notowane co roku wzrosty potwierdzają słuszność przyjętej przez nas strategii. Obecność na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie mocno akcentuje naszą pozycję na rynku. Jesteśmy w stanie sprostać najwyższym standardom z zakresu sprawozdawczości finansowej, ładu korporacyjnego i bezpieczeństwa danych. To ważne dla naszych klientów -  komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.

Priorytetem dla SARE jest inwestycja w mobile i big data. Niewykluczone, że jedna z najbardziej rozpoznawanych spółek w branży e-mail marketingu zainwestuje w najbliższym czasie właśnie w akwizycję. Kompetencje analityczne nowej spółki, posłużyłyby do analizy zgromadzonych danych a umiejętności z zakresu mobile, pomogłyby w utworzeniu oprogramowania dla urządzeń takich jak smartfony i tablety, coraz częściej używanych do interaktywnej komunikacji zamiast komputerów osobistych i laptopów. To nie wszystko. SARE stawia nie tylko na nowe spółki ale również na nowe przedsięwzięcia! W ostatnim czasie podjęto pracę nad rozwojem takich projektów jak Power WIFI, platforma afiliacyjna Video Target oraz konsumencka - Zrabatowani.pl.

 

 

Tagi:

SARE

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.