Debiut SARE na GPW

Brief.pl / Aktualności

SARE, spółka z branży komunikacji internetowej i marketingu online, zadebiutowała 15-go lutego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dzisiaj uchyla nam rąbka tajemnicy jak osiągnąć tak dobre wyniki oraz przede wszystkim, co zamierza z osiągniętym sukcesem zrobić.

-

Początków SARE możemy doszukać się w roku 2005, kiedy Tomasz Pruszczyński powziął decyzję o założeniu spółki zajmującej się e-mail marketingiem. Czas pokazał, że tego właśnie potrzebował rynek – zautomatyzowanego systemu, dostarczającego klientom coraz bardziej spersonalizowane wiadomości. Rynek stawał się bardziej wymagający ale na sukces nie trzeba było czekać długo. Już po kilku latach postanowiono uzupełnić ofertę SARE, w związku z czym, portfolio oferowanych usług poszerzyło się. Powstały nowe spółki, tworzące Grupę Kapitałową SARE – w jej skład obecnie wchodzą INIS, mr Target, Salelifter czy Teletarget.

Nastawienie na dostarczanie efektywnych rozwiązań IT, będące kluczem do pojedynczych sukcesów klientów SARE stanowiło siłę napędową dla rozwoju spółki. W związku z dobrymi wynikami w roku 2011 SARE zadebiutowało na tzw. małej giełdzie – NewConnect. Jednak na tym nie zaprzestano. Pięć lat później, w roku 2016 miał miejsce debiut na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. W tym momencie pojawia się pytanie: w jakim celu?

SARE dzięki obecności na giełdzie zyskuje przede wszystkim większą rozpoznawalność, kontakty biznesowe oraz… kapitał! Kapitał, który dla rozwoju jest przecież bardzo ważny. Dzięki niemu możliwa staje się realizacja założonych celów, które trzeba raz za razem osiągać aby nie zatrzymać się w miejscu.

W oparciu o nasze autorskie technologie dostarczamy rozwiązania dopasowane do potrzeb poszczególnych klientów. To nasza specjalizacja. Doskonałe wyniki finansowe, notowane co roku wzrosty potwierdzają słuszność przyjętej przez nas strategii. Obecność na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie mocno akcentuje naszą pozycję na rynku. Jesteśmy w stanie sprostać najwyższym standardom z zakresu sprawozdawczości finansowej, ładu korporacyjnego i bezpieczeństwa danych. To ważne dla naszych klientów -  komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.

Priorytetem dla SARE jest inwestycja w mobile i big data. Niewykluczone, że jedna z najbardziej rozpoznawanych spółek w branży e-mail marketingu zainwestuje w najbliższym czasie właśnie w akwizycję. Kompetencje analityczne nowej spółki, posłużyłyby do analizy zgromadzonych danych a umiejętności z zakresu mobile, pomogłyby w utworzeniu oprogramowania dla urządzeń takich jak smartfony i tablety, coraz częściej używanych do interaktywnej komunikacji zamiast komputerów osobistych i laptopów. To nie wszystko. SARE stawia nie tylko na nowe spółki ale również na nowe przedsięwzięcia! W ostatnim czasie podjęto pracę nad rozwojem takich projektów jak Power WIFI, platforma afiliacyjna Video Target oraz konsumencka - Zrabatowani.pl.

 

 

Tagi:

SARE

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?