Debiut SARE na GPW

Brief.pl / Aktualności

SARE, spółka z branży komunikacji internetowej i marketingu online, zadebiutowała 15-go lutego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dzisiaj uchyla nam rąbka tajemnicy jak osiągnąć tak dobre wyniki oraz przede wszystkim, co zamierza z osiągniętym sukcesem zrobić.

-

Początków SARE możemy doszukać się w roku 2005, kiedy Tomasz Pruszczyński powziął decyzję o założeniu spółki zajmującej się e-mail marketingiem. Czas pokazał, że tego właśnie potrzebował rynek – zautomatyzowanego systemu, dostarczającego klientom coraz bardziej spersonalizowane wiadomości. Rynek stawał się bardziej wymagający ale na sukces nie trzeba było czekać długo. Już po kilku latach postanowiono uzupełnić ofertę SARE, w związku z czym, portfolio oferowanych usług poszerzyło się. Powstały nowe spółki, tworzące Grupę Kapitałową SARE – w jej skład obecnie wchodzą INIS, mr Target, Salelifter czy Teletarget.

Nastawienie na dostarczanie efektywnych rozwiązań IT, będące kluczem do pojedynczych sukcesów klientów SARE stanowiło siłę napędową dla rozwoju spółki. W związku z dobrymi wynikami w roku 2011 SARE zadebiutowało na tzw. małej giełdzie – NewConnect. Jednak na tym nie zaprzestano. Pięć lat później, w roku 2016 miał miejsce debiut na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. W tym momencie pojawia się pytanie: w jakim celu?

SARE dzięki obecności na giełdzie zyskuje przede wszystkim większą rozpoznawalność, kontakty biznesowe oraz… kapitał! Kapitał, który dla rozwoju jest przecież bardzo ważny. Dzięki niemu możliwa staje się realizacja założonych celów, które trzeba raz za razem osiągać aby nie zatrzymać się w miejscu.

W oparciu o nasze autorskie technologie dostarczamy rozwiązania dopasowane do potrzeb poszczególnych klientów. To nasza specjalizacja. Doskonałe wyniki finansowe, notowane co roku wzrosty potwierdzają słuszność przyjętej przez nas strategii. Obecność na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie mocno akcentuje naszą pozycję na rynku. Jesteśmy w stanie sprostać najwyższym standardom z zakresu sprawozdawczości finansowej, ładu korporacyjnego i bezpieczeństwa danych. To ważne dla naszych klientów -  komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.

Priorytetem dla SARE jest inwestycja w mobile i big data. Niewykluczone, że jedna z najbardziej rozpoznawanych spółek w branży e-mail marketingu zainwestuje w najbliższym czasie właśnie w akwizycję. Kompetencje analityczne nowej spółki, posłużyłyby do analizy zgromadzonych danych a umiejętności z zakresu mobile, pomogłyby w utworzeniu oprogramowania dla urządzeń takich jak smartfony i tablety, coraz częściej używanych do interaktywnej komunikacji zamiast komputerów osobistych i laptopów. To nie wszystko. SARE stawia nie tylko na nowe spółki ale również na nowe przedsięwzięcia! W ostatnim czasie podjęto pracę nad rozwojem takich projektów jak Power WIFI, platforma afiliacyjna Video Target oraz konsumencka - Zrabatowani.pl.

 

 

Tagi:

SARE

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.