Jak użytkownicy Twittera świętują Walentynki? (infografika)

Jak użytkownicy Twittera świętują Walentynki? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Dzień Świętego Walentego to święto, które wyzwala wśród ludzi chęć dzielenia się miłością. Również na Twitterze. Oto statystyki dotyczące milionów ludzi spragnionych emocjonalnych tweetów - o obdarowaniu kwiatami, smakołykami i prezentami - a wszystko to w imię miłości.

-

 

 Okazywanie uczuć jest bardzo przyjemne. W epoce mediów społecznościowych jest to  również szybkie i łatwe.

W 2015 roku ukazało się 29 milionów walentynkowych tweetów  z całego świata. Oto kilka informacj o tym,  jak święto miłości obchodzą uzytkownicy Twittera, czego się spodziewają i jakimi prezentami sie obdarowują.

 

 

::

Przeczytaj także:

JAK DOTRZEĆ DO SERC KONSUMENTÓW, CZYLI WALENTYNKOWY E-MAIL MARKETING (CZ. I)

 

JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ WALENTYNEK W SOCIAL MEDIACH?

 

MIŁOŚĆ W INTERNECIE. GDZIE W SIECI RANDKUJĄ POLACY? (INFOGRAFIKA)

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.