wp - grudzien 2016

Jak użytkownicy Twittera świętują Walentynki? (infografika)

Jak użytkownicy Twittera świętują Walentynki? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Dzień Świętego Walentego to święto, które wyzwala wśród ludzi chęć dzielenia się miłością. Również na Twitterze. Oto statystyki dotyczące milionów ludzi spragnionych emocjonalnych tweetów - o obdarowaniu kwiatami, smakołykami i prezentami - a wszystko to w imię miłości.

-

 

 Okazywanie uczuć jest bardzo przyjemne. W epoce mediów społecznościowych jest to  również szybkie i łatwe.

W 2015 roku ukazało się 29 milionów walentynkowych tweetów  z całego świata. Oto kilka informacj o tym,  jak święto miłości obchodzą uzytkownicy Twittera, czego się spodziewają i jakimi prezentami sie obdarowują.

 

 

::

Przeczytaj także:

JAK DOTRZEĆ DO SERC KONSUMENTÓW, CZYLI WALENTYNKOWY E-MAIL MARKETING (CZ. I)

 

JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ WALENTYNEK W SOCIAL MEDIACH?

 

MIŁOŚĆ W INTERNECIE. GDZIE W SIECI RANDKUJĄ POLACY? (INFOGRAFIKA)

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.