Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Z okazji święta miłości Gemius postanowił sprawdzić, na jakie strony randkowe chętnie wchodzili Polacy w minionym roku. Czy poszukiwanie miłości w sieci nadal jest popularne? Okazało się, że strony randkowe w Polsce odwiedzało miesięcznie średnio 3 mln pełnoletnich internautów.

-

Sympatia.onet.pl nadal na czele


Najpopularniejszym serwisem randkowym w Polsce jest Sympatia.onet.pl. W grudniu 2015 roku odwiedziło tę stronę 1,1 mln internautów (5,4 proc. wszystkich użytkowników sieci).

Na drugim miejscu znajduje się Flirtak.pl – ten serwis odwiedziło 0,8 mln internautów (3,7 proc.). Trzecim serwisem pod względem popularności jest Sympatiaplus.pl. Odwiedziło ją w grudniu 2015 roku 0,7 mln użytkowników sieci (3,4 proc.).

 

Mężczyźni są w przewadze

 

W grudniu 2015 roku mężczyźni stanowili przewagę na każdej ze stron z TOP 5. 

Osoby młode (18-28 lat) preferowały stronę Flirtak.pl, natomiast osoby starsze (49+) stanowiły stosunkowo wysoki odsetek na stronach Sympatia.onet.pl oraz Sympatiaplus.pl.

 

 

::

Przeczytaj także:

 

Jak się sprzedać w Walentynki?

 

14 lutego - święto zakochanych oraz marketerów?

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.