Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Z okazji święta miłości Gemius postanowił sprawdzić, na jakie strony randkowe chętnie wchodzili Polacy w minionym roku. Czy poszukiwanie miłości w sieci nadal jest popularne? Okazało się, że strony randkowe w Polsce odwiedzało miesięcznie średnio 3 mln pełnoletnich internautów.

-

Sympatia.onet.pl nadal na czele


Najpopularniejszym serwisem randkowym w Polsce jest Sympatia.onet.pl. W grudniu 2015 roku odwiedziło tę stronę 1,1 mln internautów (5,4 proc. wszystkich użytkowników sieci).

Na drugim miejscu znajduje się Flirtak.pl – ten serwis odwiedziło 0,8 mln internautów (3,7 proc.). Trzecim serwisem pod względem popularności jest Sympatiaplus.pl. Odwiedziło ją w grudniu 2015 roku 0,7 mln użytkowników sieci (3,4 proc.).

 

Mężczyźni są w przewadze

 

W grudniu 2015 roku mężczyźni stanowili przewagę na każdej ze stron z TOP 5. 

Osoby młode (18-28 lat) preferowały stronę Flirtak.pl, natomiast osoby starsze (49+) stanowiły stosunkowo wysoki odsetek na stronach Sympatia.onet.pl oraz Sympatiaplus.pl.

 

 

::

Przeczytaj także:

 

Jak się sprzedać w Walentynki?

 

14 lutego - święto zakochanych oraz marketerów?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.