wp - grudzien 2016

Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Z okazji święta miłości Gemius postanowił sprawdzić, na jakie strony randkowe chętnie wchodzili Polacy w minionym roku. Czy poszukiwanie miłości w sieci nadal jest popularne? Okazało się, że strony randkowe w Polsce odwiedzało miesięcznie średnio 3 mln pełnoletnich internautów.

-

Sympatia.onet.pl nadal na czele


Najpopularniejszym serwisem randkowym w Polsce jest Sympatia.onet.pl. W grudniu 2015 roku odwiedziło tę stronę 1,1 mln internautów (5,4 proc. wszystkich użytkowników sieci).

Na drugim miejscu znajduje się Flirtak.pl – ten serwis odwiedziło 0,8 mln internautów (3,7 proc.). Trzecim serwisem pod względem popularności jest Sympatiaplus.pl. Odwiedziło ją w grudniu 2015 roku 0,7 mln użytkowników sieci (3,4 proc.).

 

Mężczyźni są w przewadze

 

W grudniu 2015 roku mężczyźni stanowili przewagę na każdej ze stron z TOP 5. 

Osoby młode (18-28 lat) preferowały stronę Flirtak.pl, natomiast osoby starsze (49+) stanowiły stosunkowo wysoki odsetek na stronach Sympatia.onet.pl oraz Sympatiaplus.pl.

 

 

::

Przeczytaj także:

 

Jak się sprzedać w Walentynki?

 

14 lutego - święto zakochanych oraz marketerów?

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.