Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Miłość w internecie. Gdzie w sieci randkują Polacy? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Z okazji święta miłości Gemius postanowił sprawdzić, na jakie strony randkowe chętnie wchodzili Polacy w minionym roku. Czy poszukiwanie miłości w sieci nadal jest popularne? Okazało się, że strony randkowe w Polsce odwiedzało miesięcznie średnio 3 mln pełnoletnich internautów.

-

Sympatia.onet.pl nadal na czele


Najpopularniejszym serwisem randkowym w Polsce jest Sympatia.onet.pl. W grudniu 2015 roku odwiedziło tę stronę 1,1 mln internautów (5,4 proc. wszystkich użytkowników sieci).

Na drugim miejscu znajduje się Flirtak.pl – ten serwis odwiedziło 0,8 mln internautów (3,7 proc.). Trzecim serwisem pod względem popularności jest Sympatiaplus.pl. Odwiedziło ją w grudniu 2015 roku 0,7 mln użytkowników sieci (3,4 proc.).

 

Mężczyźni są w przewadze

 

W grudniu 2015 roku mężczyźni stanowili przewagę na każdej ze stron z TOP 5. 

Osoby młode (18-28 lat) preferowały stronę Flirtak.pl, natomiast osoby starsze (49+) stanowiły stosunkowo wysoki odsetek na stronach Sympatia.onet.pl oraz Sympatiaplus.pl.

 

 

::

Przeczytaj także:

 

Jak się sprzedać w Walentynki?

 

14 lutego - święto zakochanych oraz marketerów?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.