wp - grudzien 2016

Mobile w realu (raport)

Mobile w realu (raport)

Brief.pl / Aktualności

Jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych? Jak zaoferować konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe? M.in na te pytania odpowiada raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym”, w którym znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych.

-

Firma Linteri wydała pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, czyli które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok. Do współpracy nad raportem zostały zaproszone firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych.

Marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy, jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami.

Raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” dostarcza tych informacji prezentując serię artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać. „Mobile w realu” to nie tylko informacje o beaconach, ale również takie zagadnienia jak: wykorzystanie wi-fi w marketingu, sposoby promocji aplikacji mobilnych czy przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych.

Głównym celem raportu jest edukacja rynku. Dzięki niemu dowiemy się jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych oraz jak zaoferować konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe. Znajdziemy tam także szeroko omówiony praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych w m.in. centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach.

Ponadto przeczytamy o złych praktykach, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. W raporcie została omówiona także kwestia połączenia danych z offline i online - remarketing lub retargeting.

BRIEF jest patronem medialnym raportu.

::

Pobierz pełny raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” – wystarczy udostępnić Tweet lub podać adres e-mail.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.