Viralowe reklamy z Super Bowl 2016

Viralowe reklamy z Super Bowl 2016

Brief.pl / Inspiracje

Kwota pięciu mln dolarów za emisję 30-sekundowego spotu podczas przerwy w transmisji Super Bowl może wydawać się „nieco” wygórowana. Jednak niektórzy wiedzą, jak wykorzystać tę inwestycję. Sprawdźcie, które rekalamy z Super Bowl 50 2016 cieszą się największym zainteresowaniem na YouTube i mają największy potencjał viralowy.

-

Wczoraj publikowaliśmy tekst o 10. reklamach Super Bowl 2016, które warto zobaczyć, a dziś zapraszamy do obejrzenia sześciu viralowych produkcji, które trzeba obejrzeć, jeśli jeszcze ich nie widzieliście. Są to spoty, które po kilku dniach mają kilkanaście lub kilka milionów wyświetleń na YouTube.

 

1. #Pokemon20
Agencja: Omelet
Data publikacji: 25.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube*: 18,7 mln 

 

 

2. Mtn Dew Kickstart, Puppymonkeybaby
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14,3 mln

 

3. Hyundai, First Date
Agencja: Innocean Worldwide
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14 mln  

 

4. Snickers, “Marilyn”
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln

 

5. Amazon Echo
Agencja: Leo Burnett Toronto
Data publikacji: 7.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln

 

6. Heinz, 'Wiener Stampede'
Agency: David Miami
Data publikacji: 31.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 5,4 mln

 

::

*Dane dotyczące liczby wyświetleń zostały zebrane dnia 9 lutego 2016 roku.

 ::

Przeczytaj także:

10 REKLAM SUPER BOWL 2016, KTÓRE WARTO ZOBACZYĆ

OTO NAJBARDZIEJ WIZJONERSKIE MARKI USA

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.