wp - grudzien 2016

Viralowe reklamy z Super Bowl 2016

Viralowe reklamy z Super Bowl 2016

Brief.pl / Inspiracje

Kwota pięciu mln dolarów za emisję 30-sekundowego spotu podczas przerwy w transmisji Super Bowl może wydawać się „nieco” wygórowana. Jednak niektórzy wiedzą, jak wykorzystać tę inwestycję. Sprawdźcie, które rekalamy z Super Bowl 50 2016 cieszą się największym zainteresowaniem na YouTube i mają największy potencjał viralowy.

-

Wczoraj publikowaliśmy tekst o 10. reklamach Super Bowl 2016, które warto zobaczyć, a dziś zapraszamy do obejrzenia sześciu viralowych produkcji, które trzeba obejrzeć, jeśli jeszcze ich nie widzieliście. Są to spoty, które po kilku dniach mają kilkanaście lub kilka milionów wyświetleń na YouTube.

 

1. #Pokemon20
Agencja: Omelet
Data publikacji: 25.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube*: 18,7 mln 

 

 

2. Mtn Dew Kickstart, Puppymonkeybaby
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14,3 mln

 

3. Hyundai, First Date
Agencja: Innocean Worldwide
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14 mln  

 

4. Snickers, “Marilyn”
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln

 

5. Amazon Echo
Agencja: Leo Burnett Toronto
Data publikacji: 7.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln

 

6. Heinz, 'Wiener Stampede'
Agency: David Miami
Data publikacji: 31.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 5,4 mln

 

::

*Dane dotyczące liczby wyświetleń zostały zebrane dnia 9 lutego 2016 roku.

 ::

Przeczytaj także:

10 REKLAM SUPER BOWL 2016, KTÓRE WARTO ZOBACZYĆ

OTO NAJBARDZIEJ WIZJONERSKIE MARKI USA

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.