Viralowe reklamy z Super Bowl 2016

Viralowe reklamy z Super Bowl 2016

Brief.pl / Inspiracje

Kwota pięciu mln dolarów za emisję 30-sekundowego spotu podczas przerwy w transmisji Super Bowl może wydawać się „nieco” wygórowana. Jednak niektórzy wiedzą, jak wykorzystać tę inwestycję. Sprawdźcie, które rekalamy z Super Bowl 50 2016 cieszą się największym zainteresowaniem na YouTube i mają największy potencjał viralowy.

-

Wczoraj publikowaliśmy tekst o 10. reklamach Super Bowl 2016, które warto zobaczyć, a dziś zapraszamy do obejrzenia sześciu viralowych produkcji, które trzeba obejrzeć, jeśli jeszcze ich nie widzieliście. Są to spoty, które po kilku dniach mają kilkanaście lub kilka milionów wyświetleń na YouTube.

 

1. #Pokemon20
Agencja: Omelet
Data publikacji: 25.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube*: 18,7 mln 

 

 

2. Mtn Dew Kickstart, Puppymonkeybaby
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14,3 mln

 

3. Hyundai, First Date
Agencja: Innocean Worldwide
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14 mln  

 

4. Snickers, “Marilyn”
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln

 

5. Amazon Echo
Agencja: Leo Burnett Toronto
Data publikacji: 7.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln

 

6. Heinz, 'Wiener Stampede'
Agency: David Miami
Data publikacji: 31.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 5,4 mln

 

::

*Dane dotyczące liczby wyświetleń zostały zebrane dnia 9 lutego 2016 roku.

 ::

Przeczytaj także:

10 REKLAM SUPER BOWL 2016, KTÓRE WARTO ZOBACZYĆ

OTO NAJBARDZIEJ WIZJONERSKIE MARKI USA

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.