Come CloSeR Show 2016

Brief.pl / Patronaty

Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN zaprasza do Krakowa na Come CloSeR Show 2016, cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi zainteresowanych ideą CSR.

-

To wydarzenie skierowane do menedżerów biznesu mające na celu zbliżenie do siebie ludzi myślących podobnie i uważających, że społeczeństwo jutra może oprzeć się na zwiększaniu znaczenia odpowiedzialnego biznesu. Niektórzy nazywają tę ideę CSR, niektórzy CR+S, a jeszcze inni po prostu zaangażowaniem społecznym. Nieważne jednak pod jakimi literami kryje się ta idea, a ważne, że zbliża i pozwala kreować lepszą przyszłość.

Kraków to zagłębie różnorodnych usług dla biznesu i stolica polskiego outsourcingu. Dlatego, mająca tu swoje korzenie, Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN wraz ze swymi partnerami postanowili, że to właśnie w Krakowie będzie miało miejsce cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi chcących zmieniać biznes w pozytywnym kierunku.

W 2016 roku postanowiliśmy wspólnie zbliżyć się do tematu niepełnosprawności w taki sposób, aby menedżerowie uznali pozyskaną wiedzę za szansę dla swojej firmy, a nie zagrożenie lub jakikolwiek przymus.

Zobacz program Come CloSeR Show 2016.

::

BRIEF jest patronem medialnym Come CloSeR Show 2016.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.