Come CloSeR Show 2016

Brief.pl / Patronaty

Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN zaprasza do Krakowa na Come CloSeR Show 2016, cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi zainteresowanych ideą CSR.

-

To wydarzenie skierowane do menedżerów biznesu mające na celu zbliżenie do siebie ludzi myślących podobnie i uważających, że społeczeństwo jutra może oprzeć się na zwiększaniu znaczenia odpowiedzialnego biznesu. Niektórzy nazywają tę ideę CSR, niektórzy CR+S, a jeszcze inni po prostu zaangażowaniem społecznym. Nieważne jednak pod jakimi literami kryje się ta idea, a ważne, że zbliża i pozwala kreować lepszą przyszłość.

Kraków to zagłębie różnorodnych usług dla biznesu i stolica polskiego outsourcingu. Dlatego, mająca tu swoje korzenie, Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN wraz ze swymi partnerami postanowili, że to właśnie w Krakowie będzie miało miejsce cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi chcących zmieniać biznes w pozytywnym kierunku.

W 2016 roku postanowiliśmy wspólnie zbliżyć się do tematu niepełnosprawności w taki sposób, aby menedżerowie uznali pozyskaną wiedzę za szansę dla swojej firmy, a nie zagrożenie lub jakikolwiek przymus.

Zobacz program Come CloSeR Show 2016.

::

BRIEF jest patronem medialnym Come CloSeR Show 2016.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.