Come CloSeR Show 2016

Brief.pl / Patronaty

Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN zaprasza do Krakowa na Come CloSeR Show 2016, cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi zainteresowanych ideą CSR.

-

To wydarzenie skierowane do menedżerów biznesu mające na celu zbliżenie do siebie ludzi myślących podobnie i uważających, że społeczeństwo jutra może oprzeć się na zwiększaniu znaczenia odpowiedzialnego biznesu. Niektórzy nazywają tę ideę CSR, niektórzy CR+S, a jeszcze inni po prostu zaangażowaniem społecznym. Nieważne jednak pod jakimi literami kryje się ta idea, a ważne, że zbliża i pozwala kreować lepszą przyszłość.

Kraków to zagłębie różnorodnych usług dla biznesu i stolica polskiego outsourcingu. Dlatego, mająca tu swoje korzenie, Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN wraz ze swymi partnerami postanowili, że to właśnie w Krakowie będzie miało miejsce cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi chcących zmieniać biznes w pozytywnym kierunku.

W 2016 roku postanowiliśmy wspólnie zbliżyć się do tematu niepełnosprawności w taki sposób, aby menedżerowie uznali pozyskaną wiedzę za szansę dla swojej firmy, a nie zagrożenie lub jakikolwiek przymus.

Zobacz program Come CloSeR Show 2016.

::

BRIEF jest patronem medialnym Come CloSeR Show 2016.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?