10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć

10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć

Brief.pl / Aktualności

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się jubileuszowy Super Bowl 50 2016, podczas którego Carolina Panthers zmierzyła się z Denver Broncos. Jednak dla wielu, szczególnie spoza USA, bardziej emocjonujące są nie same rozgrywki, ale spoty reklamowe wyświetlane w czasie przerw w transmisji. Poniżej prezentujemy najciekawsze, naszym zdaniem, reklamy z tegorocznego Super Bowl 50.

-

Super Bowl to najważniejsze sportowe wydarzenie w USA. Zeszłoroczne starcie o mistrzostwo National Football League śledziło prawie 115 milionów widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii amerykańskiej telewizji.

Tak wysoki poziom oglądalności sprawia, że koszt emisji trzydziestosekundowej reklamy w czasie jednej z przerw w transmisji, osiągnął w tym roku aż pięć milionów dolarów.

Podczas tzw. half-time show na Levi’s Stadium w Kalifornii wystąpiły takie gwiazdy jak: Coldplay, Beyoncé i Bruno Mars. Organizatorzy przygotowali także wiele atrakcji w Super Bowl City. Szacuje się, że w strefie kibica w San Francisco bawiło się nawet milion osób.

Chór dzieci Super Bowl

9 miesięcy po Super Bowl w miastach, z których pochodziły drużyny zwyciężające w finale ligi NFL w poszczególnych latach, odnotowuje się wzrost liczby urodzin dzieci. To właśnie ten fakt wykorzystano w spocie promującym rozgrywki - w przeboju Seala „Kiss from a Rose” śpiewają dzieci i dorośli urodzeni 9 miesięcy po finałach Super Bowl w latach od 1967 do 2014 roku.

 

::

Doritos Dogs, For The Bold

O tym, do czego zdolne są psy, gdy chcą Doritos.

 

 

::

Honda, A New Truck to Love

W roli głównej śpiewające owce i pies.

 

 

::

Mountain Dew

W roli głównej przedziwna postać #PuppyMonkeyBaby

 

::

Toyota Prius, Let’s Go Places

 

 

::

Schick Hydro, Free Yout Skin

Reklama inspirowana serią Transformers - nowa maszynka do golenia rozprawia się ze starą.

 

::

 Snickers, You’re not you when You’re hungry

Występuje Willem Dafoe jako Marylin Monroe

 

 ::

People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), Last longer. Go Vegan.

Reklama jest częścią dużej kampanii, prowadzonej od kliku lat, mającej na celu zachęcenie ludzi do przejścia na weganizm.

 

 ::

Hyundai, First date 

Stary jak świat motyw pierwszej randki z Kevinem Hartem w roli głównej, który wciela się w ojca młodej dziewczyny.

 

::

 

Coca-Cola, Sometimes You Just Want a Little

W roli głównej Ant-Man i Hulk z Kinowego Uniwersum Marvela

::

 

A które reklamy waszym zdaniem powinny się znaleźć w TOP10 Super Bowl 50 2016?

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.