10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć

10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć

Brief.pl / Aktualności

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się jubileuszowy Super Bowl 50 2016, podczas którego Carolina Panthers zmierzyła się z Denver Broncos. Jednak dla wielu, szczególnie spoza USA, bardziej emocjonujące są nie same rozgrywki, ale spoty reklamowe wyświetlane w czasie przerw w transmisji. Poniżej prezentujemy najciekawsze, naszym zdaniem, reklamy z tegorocznego Super Bowl 50.

-

Super Bowl to najważniejsze sportowe wydarzenie w USA. Zeszłoroczne starcie o mistrzostwo National Football League śledziło prawie 115 milionów widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii amerykańskiej telewizji.

Tak wysoki poziom oglądalności sprawia, że koszt emisji trzydziestosekundowej reklamy w czasie jednej z przerw w transmisji, osiągnął w tym roku aż pięć milionów dolarów.

Podczas tzw. half-time show na Levi’s Stadium w Kalifornii wystąpiły takie gwiazdy jak: Coldplay, Beyoncé i Bruno Mars. Organizatorzy przygotowali także wiele atrakcji w Super Bowl City. Szacuje się, że w strefie kibica w San Francisco bawiło się nawet milion osób.

Chór dzieci Super Bowl

9 miesięcy po Super Bowl w miastach, z których pochodziły drużyny zwyciężające w finale ligi NFL w poszczególnych latach, odnotowuje się wzrost liczby urodzin dzieci. To właśnie ten fakt wykorzystano w spocie promującym rozgrywki - w przeboju Seala „Kiss from a Rose” śpiewają dzieci i dorośli urodzeni 9 miesięcy po finałach Super Bowl w latach od 1967 do 2014 roku.

 

::

Doritos Dogs, For The Bold

O tym, do czego zdolne są psy, gdy chcą Doritos.

 

 

::

Honda, A New Truck to Love

W roli głównej śpiewające owce i pies.

 

 

::

Mountain Dew

W roli głównej przedziwna postać #PuppyMonkeyBaby

 

::

Toyota Prius, Let’s Go Places

 

 

::

Schick Hydro, Free Yout Skin

Reklama inspirowana serią Transformers - nowa maszynka do golenia rozprawia się ze starą.

 

::

 Snickers, You’re not you when You’re hungry

Występuje Willem Dafoe jako Marylin Monroe

 

 ::

People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), Last longer. Go Vegan.

Reklama jest częścią dużej kampanii, prowadzonej od kliku lat, mającej na celu zachęcenie ludzi do przejścia na weganizm.

 

 ::

Hyundai, First date 

Stary jak świat motyw pierwszej randki z Kevinem Hartem w roli głównej, który wciela się w ojca młodej dziewczyny.

 

::

 

Coca-Cola, Sometimes You Just Want a Little

W roli głównej Ant-Man i Hulk z Kinowego Uniwersum Marvela

::

 

A które reklamy waszym zdaniem powinny się znaleźć w TOP10 Super Bowl 50 2016?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.