Ostatni dzień zgłaszania projektów do konkursu!

Ostatni dzień zgłaszania projektów do konkursu!

Brief for Poland / Aktualności

Przypominamy, że tylko do dzisiaj (5 czerwca 2013, godz. 23.59) można zgłaszać projekty do Konkursu Welcome 2013. To najważniejszy element Welcome Festivalu, który ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc - prowadzonych zarówno przez samorządy, jak i lokalny biznes, agencje czy uczelnie.

-

Kto może się zgłosić?

Do konkursu mogą zgłaszać się podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy (w tym organizacje pozarządowe) oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jakie projekty można zgłosić?

Poszukujemy projektów, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją - samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Zgłaszać można każdą formę, dzięki której zyskał wizerunek miejsca – w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców.

Projekty można zgłaszać do 5 czerwca 2013. Prace Jury będą trwały do 16 czerwca, a wyłonienie zwycięskich projektów będzie miało miejsce 18 czerwca. Ogłoszenie wyników i uroczyste ich wręczenie odbędzie się podczas Gali w drugim dniu Festivalu, tj. 25 czerwca 2013.

Pełne informacje na stronie: http://welcomefestival.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.