wp - grudzien 2016

Ostatni dzień zgłaszania projektów do konkursu!

Ostatni dzień zgłaszania projektów do konkursu!

Brief for Poland / Aktualności

Przypominamy, że tylko do dzisiaj (5 czerwca 2013, godz. 23.59) można zgłaszać projekty do Konkursu Welcome 2013. To najważniejszy element Welcome Festivalu, który ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc - prowadzonych zarówno przez samorządy, jak i lokalny biznes, agencje czy uczelnie.

-

Kto może się zgłosić?

Do konkursu mogą zgłaszać się podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy (w tym organizacje pozarządowe) oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jakie projekty można zgłosić?

Poszukujemy projektów, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją - samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Zgłaszać można każdą formę, dzięki której zyskał wizerunek miejsca – w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców.

Projekty można zgłaszać do 5 czerwca 2013. Prace Jury będą trwały do 16 czerwca, a wyłonienie zwycięskich projektów będzie miało miejsce 18 czerwca. Ogłoszenie wyników i uroczyste ich wręczenie odbędzie się podczas Gali w drugim dniu Festivalu, tj. 25 czerwca 2013.

Pełne informacje na stronie: http://welcomefestival.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.