Rafał Plutecki: Jak w ulu

Brief TV / Inspiracje

Z czym wiąże się nazwa Campus Warsaw? Dlaczego Google wspiera młodych przedsiębiorców? Jaka idea pcha giganta z Mountain View do tego, by organizować przestrzeń, w której młodzi przedsiębiorcy i mentorzy mogą wymieniać się niezbędnym do prowadzenia wszelkiej aktywności doświadczeniem? O swoistym inkubatorze rozwoju startupów autorstwa Google’a, który od niedawna funkcjonuje również w Warszawie, opowiada Rafał Plutecki, szef Campus Warsaw, w rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem, redaktorem naczelnym magazynu „Brief”.

-

- W siedzibach Google
 w Campusie często mówi się, że pomyślny zbieg okoliczności, który czasem jest potrzebny do tego, by wystartować z działaniami firmy, nie może zostać wyprodukowany lub zaplanowany. Możliwe jest jednak stworzenie środowiska, które sprzyja temu, by tych zbiegów było znacznie więcej
 - mówi Rafał Plutecki.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.