Debata prezydencka na temat pozyskiwania funduszy

Debata prezydencka na temat pozyskiwania funduszy

Brief for Poland / Aktualności

25 czerwca na Stadionie Narodowym odbędzie się debata prezydencka pod tytułem: "Miasta i regiony wobec trudniejszego pozyskiwania pieniędzy. Hamulec rozwoju czy katalizator kreatywnych i innowacyjnych projektów?". To unikalna okazja, aby posłuchać wymiany zdań między prezydentami m.in. Gdyni, Grudziądza, Olsztyna, Sopotu i Rzeszowa.

-

W debacie prezydenckiej udział potwierdzili:

Tadeusz Ferenc - prezydent Rzeszowa
Piotr Grzymowicz - prezydent Olsztyna
Jacek Karnowski - prezydent Sopotu
Wojciech Szczurek - prezydent Gdyni
Przemysław Ślusarski - wiceprezydent Grudziądza

Debata odbędzie się w ramach Welcome Festivalu 2013, a jej moderatorem będzie Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".

Przypomnijmy, że Welcome Festival 2013 to coroczne wydarzenie podsumowujące działania Polskiej Platformy Marketingu Miejsc, Brief for Poland oraz osiągnięcia miast, społeczności i organizacji z całego świata, które zajmują się marketingiem miejsc. Tegoroczna edycja odbędzie się w Warszawie na Stadionie Narodowym.

Więcej informacji: http://welcomefestival.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.