Content marketing w pigułce (infografika)

Content marketing w pigułce (infografika)

Brief.pl / Wiedza

Trudno zamknąć całą wiedzę content marketingową na kilku stronach. Jego historia, narzędzia, kanały i strategia to temat na wiele książek lub też godziny szkoleń. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z infografiką, która, naszym zdaniem, może pomóc w uporządkowaniu wiedzy nt. content marketingu.

-

 

::

Zapraszamy na II edycję cyklu szkoleń Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", która rusza już 5 kwietnia. 

 

Podczas szkoleń dowiesz się, jak:

* tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści

* tworzyć opowieść dla swojej marki

* sprzedawać treścią

* analizować internetowe trendy

* analizować efekty działań content marketingowych

* rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści

 

Kiedy:

ANALITYKA: 06.04.2016 (środa) => PROGRAM

VIDEO CONTENT MARKETING: 12.04.2016 (wtorek) => PROGRAM

 ::

Dowiedz się więcej o cyklu szkoleń

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.