Content marketing w pigułce (infografika)

Content marketing w pigułce (infografika)

Brief.pl / Wiedza

Trudno zamknąć całą wiedzę content marketingową na kilku stronach. Jego historia, narzędzia, kanały i strategia to temat na wiele książek lub też godziny szkoleń. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z infografiką, która, naszym zdaniem, może pomóc w uporządkowaniu wiedzy nt. content marketingu.

-

 

::

Zapraszamy na II edycję cyklu szkoleń Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", która rusza już 5 kwietnia. 

 

Podczas szkoleń dowiesz się, jak:

* tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści

* tworzyć opowieść dla swojej marki

* sprzedawać treścią

* analizować internetowe trendy

* analizować efekty działań content marketingowych

* rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści

 

Kiedy:

ANALITYKA: 06.04.2016 (środa) => PROGRAM

VIDEO CONTENT MARKETING: 12.04.2016 (wtorek) => PROGRAM

 ::

Dowiedz się więcej o cyklu szkoleń

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.