wp - grudzien 2016

Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!

Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Podczas cyklu szkoleń Filip Franczak poprowadzi szkolenie pt.: 

Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia? 

 

• Odkryjesz tajniki analizy danych internetowych

• Poznasz metodologie podejmowania decyzji w oparciu o dane

• Dowiesz się jakie są podstawowe mierniki ruchu w sieci

• Będziesz wiedział jak określić cel i konwersję dla badanej strony internetowej

•Dowiesz się jak formułować pytania, przetwarzać dane poprzez segmentacje oraz formułować wnioski z zebranych danych

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

::

Filip Franczak
 - UX Designer. 
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl, a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kątem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od połowy 2014 roku związany z agencją interaktywną INSIGNIA.

::

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.