Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!

Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Podczas cyklu szkoleń Filip Franczak poprowadzi szkolenie pt.: 

Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia? 

 

• Odkryjesz tajniki analizy danych internetowych

• Poznasz metodologie podejmowania decyzji w oparciu o dane

• Dowiesz się jakie są podstawowe mierniki ruchu w sieci

• Będziesz wiedział jak określić cel i konwersję dla badanej strony internetowej

•Dowiesz się jak formułować pytania, przetwarzać dane poprzez segmentacje oraz formułować wnioski z zebranych danych

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

::

Filip Franczak
 - UX Designer. 
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl, a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kątem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od połowy 2014 roku związany z agencją interaktywną INSIGNIA.

::

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.