Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić, czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? M.in. o tym podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj, opowie Anna Miotk.

-

Podczas cyklu szkoleń Anna Miotk poprowadzi szkolenie pt.: Czy content marketing sprzedaje?

 

KIEDY?
- 6 kwietnia 2016 (środa)

GDZIE?
- VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa

Inwestycja:

1000 pln brutto

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia: 

 

• Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat planowania i mierzenia działań content marketingowych.
• Nauczysz się planować mierzalne cele i rozliczać efekty działań marketingowych.
• Dowiesz się, jak inni mierzą projekty content marketingowe.
• Dowiesz się, jak zoptymalizować prowadzone przez siebie działania content marketingowe.

  

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

 

Anna Miotk – obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.

Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?