wp - grudzien 2016

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić, czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? M.in. o tym podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj, opowie Anna Miotk.

-

Podczas cyklu szkoleń Anna Miotk poprowadzi szkolenie pt.: Czy content marketing sprzedaje?

 

KIEDY?
- 6 kwietnia 2016 (środa)

GDZIE?
- VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa

Inwestycja:

1000 pln brutto

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia: 

 

• Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat planowania i mierzenia działań content marketingowych.
• Nauczysz się planować mierzalne cele i rozliczać efekty działań marketingowych.
• Dowiesz się, jak inni mierzą projekty content marketingowe.
• Dowiesz się, jak zoptymalizować prowadzone przez siebie działania content marketingowe.

  

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

 

Anna Miotk – obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.

Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.