Ruszyły zapisy do IV edycji Social Media Convent!

Ruszyły zapisy do IV edycji Social Media Convent!

Magazyn / Aktualności

Dwa dni wykładów, spotkań z reprezentantami topowych marek, polskimi i zagranicznymi ekspertami social media oraz przedstawicielami światowych sieci społecznościowych, a ponadto konkurs na najlepszą kampanię 2015 roku i niezapomniany afterparty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników czwartej edycji Social Media Convent w dniach 21 i 22 kwietnia 2016.

-

W tym roku agencja Personal PR, organizator konferencji, zaprasza również do udziału w wykładach oraz w strefie wystawienniczej towarzyszącej wydarzeniu. Na stronie www.socialmediaconvent.pl rozpoczęto już zapisy oraz rejestrację zgłoszeń do Social Media Expo i do konkursu Case Study Festival. Ta ostatnia potrwa tylko do 30 marca.

21-22 kwietnia po raz czwarty spotkają się w Gdańsku autorytety świata social media. Social Media Convent, jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych, ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności. Na scenie konferencji gościli już m.in. Prezydent Lech Wałęsa; Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Ali Jafari i Katie Lampe z Twittera; Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner; Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. W tym roku, dodatkiem do prelekcji będą m.in. prowadzone przez ekspertów warsztaty.


– Social Media Convent z roku na rok coraz więcej oferuje uczestnikom. Podczas tegorocznej edycji, oprócz dwóch dni wypełnionych spotkaniami, wystąpieniami, wiedzą, inspiracjami i informacjami z zakresu budowania i planowania kampanii w social media, proponujemy kolejną nowość – praktyczne warsztaty ze specjalistami, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić tajniki wybranych narzędzi – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – To tylko jedna z atrakcji, o których więcej powiemy już wkrótce.

 
W tym roku po raz pierwszy wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.


– Konferencja Social Media Convent od lat przyciąga największe nazwiska w branży, chcemy jednak, by równe szanse na pokazanie swoich często innowacyjnych i ciekawych rozwiązań miały wszelkiej wielkości rozwijające się projekty związane z branżą mediów społecznościwych. W ubiegłym roku sposobem na to były kilkuminutowe prezentacje na scenie, ale ponieważ zainteresowanie możliwością wystąpienia było naprawdę spore, w tym roku zdecydowaliśmy się powiększyć konferencję o kolejną przestrzeń, EXPO – przeznaczoną dla firm, które szukają sposobu na dotarcie ze swoim produktem do dużych marek, współpracę czy spotkanie z przedstawicielami mediów społecznościowych – podkreśla Karolina Janik.


Podczas konferencji nie zabraknie również corocznego konkursu na najlepszą kampanię realizowaną w roku ubiegłym w mediach społecznościowych. Podczas Case Study Festival agencje rywalizujące o tytuł Social Media SuperStar pokażą, w jaki sposób przeprowadzone przez nich działania np. marketingowe czy CSR-we wykorzystują potencjał social media. Oceni ich jury specjalistów oraz publiczność.


– Case Study Festival to stały element Social Media Convent. W poprzednich latach emocje podczas prezentacji oraz narad jury naprawdę gorące. Liczymy, że w tym roku, w związku z tym, że wykorzystanie social media w kampaniach rośnie, a integracja kanałów komunikacji z użytkownikami poprzez social rozwija się dynamicznie, napłynie do nas jeszcze więcej ciekawych zgłoszeń – dodaje Karolina Janik.
Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie www.socialmediaconvent.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.