Albert Hupa zaprasza na szkolenie z Analityki!

Albert Hupa zaprasza na szkolenie z Analityki!

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Jakie narzędzia mogą być przydatne przy mierzeniu skuteczności?


"Na koniec dnia w content marketingu kluczowe jest poszerzanie CRMu o kolejne osoby zainteresowane produktem firmy. Dlatego narzędziami do mierzenia skuteczności są wszystkie mechanizmy służące do pozyskiwania namiarów do kolejnych osób - formularze, bramki, strony logowania itp. W przypadku tego typu strategii kluczowa jest nie obecność contentu (mierzona narzędziami PR-owymi), a jego performowanie (mierzone na bramkach kontaktowcyh zarządzanych przez firmę)" - stwierdza Albert Hupa.

::

Podczas cyklu szkoleń Albert Hupa poprowadzi szkolenie pt.:

"Modele pomiaru contentu"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia? 


• Poznasz sposobu pomiaru działania contentu z punktu widzenia faktycznych korzyści dla marketera, firmy i sprzedaży
• Dowiesz się jka analizowća i raportować działania content marketinowe w kanałach digitalowych
• Poznasz zasady badania i analityki w kanałach paid, earned i owned
• Nauczysz się tworzyć modele przepływowe i poznasz podstawowe sposoby oceny diałań

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::


dr Albert Hupa - prezes IRCenter, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz internetowych. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze  wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

::

Dowiedz się więcej o cyklu szkoleń

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.