Albert Hupa zaprasza na szkolenie z Analityki!

Albert Hupa zaprasza na szkolenie z Analityki!

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Jakie narzędzia mogą być przydatne przy mierzeniu skuteczności?


"Na koniec dnia w content marketingu kluczowe jest poszerzanie CRMu o kolejne osoby zainteresowane produktem firmy. Dlatego narzędziami do mierzenia skuteczności są wszystkie mechanizmy służące do pozyskiwania namiarów do kolejnych osób - formularze, bramki, strony logowania itp. W przypadku tego typu strategii kluczowa jest nie obecność contentu (mierzona narzędziami PR-owymi), a jego performowanie (mierzone na bramkach kontaktowcyh zarządzanych przez firmę)" - stwierdza Albert Hupa.

::

Podczas cyklu szkoleń Albert Hupa poprowadzi szkolenie pt.:

"Modele pomiaru contentu"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia? 


• Poznasz sposobu pomiaru działania contentu z punktu widzenia faktycznych korzyści dla marketera, firmy i sprzedaży
• Dowiesz się jka analizowća i raportować działania content marketinowe w kanałach digitalowych
• Poznasz zasady badania i analityki w kanałach paid, earned i owned
• Nauczysz się tworzyć modele przepływowe i poznasz podstawowe sposoby oceny diałań

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::


dr Albert Hupa - prezes IRCenter, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz internetowych. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze  wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

::

Dowiedz się więcej o cyklu szkoleń

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.