Jak i po co reklamować się w kanale mobilnym? [Infografika]

Jak i po co reklamować się w kanale mobilnym? [Infografika]

Brief.pl / Wiedza

Chociaż sformułowanie "rok mobile" wywołuje dzisiaj raczej uśmiech, niż poważne zainteresowanie, nie ulega wątpliwości, że kanał mobilny rozwija się bardzo dynamicznie, stając się kolejnym sposobem dotarcia do klientów. Wraz ze wzrostem popularności smartfonów i tabletów rośnie więc zapotrzebowanie przedsiębiorców na wiedzę i świadomość jak skutecznie wykorzystywać potencjał urządzeń mobilnych tak w komunikacji marketingowej, jak i w sprzedaży? O tym drugim piszemy w temacie numeru styczniowego wydania magazynu "Brief", do którego lektury serdecznie zapraszamy. Warto również zapoznać się z infografiką przygotowaną przez agencję Mobiem, poruszającą temat tego, jak skutecznie reklamować się w tzw. mobile'u.

-

infografika mobiem

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.