Jak i po co reklamować się w kanale mobilnym? [Infografika]

Jak i po co reklamować się w kanale mobilnym? [Infografika]

Brief.pl / Wiedza

Chociaż sformułowanie "rok mobile" wywołuje dzisiaj raczej uśmiech, niż poważne zainteresowanie, nie ulega wątpliwości, że kanał mobilny rozwija się bardzo dynamicznie, stając się kolejnym sposobem dotarcia do klientów. Wraz ze wzrostem popularności smartfonów i tabletów rośnie więc zapotrzebowanie przedsiębiorców na wiedzę i świadomość jak skutecznie wykorzystywać potencjał urządzeń mobilnych tak w komunikacji marketingowej, jak i w sprzedaży? O tym drugim piszemy w temacie numeru styczniowego wydania magazynu "Brief", do którego lektury serdecznie zapraszamy. Warto również zapoznać się z infografiką przygotowaną przez agencję Mobiem, poruszającą temat tego, jak skutecznie reklamować się w tzw. mobile'u.

-

infografika mobiem

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.