Mikołaj Winkiel zaprasza na szkolenie z Analityki!

Mikołaj Winkiel zaprasza na szkolenie z Analityki!

Brief.pl / Aktualności

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Dlaczego warto sięgać po narzędzia do monitoringu? 

 

Ponad połowa internautów obserwuje w internecie marki, a prawie 40 proc. udziela się w mediach społecznościowych pisząc o markach. To ogromny potencjał do wykorzystania. Dzięki monitoringowi możemy „wejść z klientem w interakcję”, możemy poznać jego opinie, podziękować za nie, bądź po prostu pomóc, jeżeli internauta ma jakiś problem. Ale zakres monitoringu jest dużo większy - mówi Mikołaj Winkiel.

::

Podczas cyklu szkoleń Mikołaj Winkiel poprowadzi szkolenie pt.: 

"Analiza danych z social media - które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku"

 

KIEDY?

- 6 kwietnia 2016 (środa)

 

GDZIE?

- VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa

 

Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś - tylko 800 pln brutto! <<

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24 Od ponad 6 lat związany z branżą internetową. Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca, trafić do FacebookNOW na stanowisko social media managera i analityka. Od grudnia 2011 w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu szkoleń

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.