Kolejny przykład brand journalismu. Wystartowała polska edycja Coca-Cola Journey

Kolejny przykład brand journalismu. Wystartowała polska edycja Coca-Cola Journey

Brief.pl / Aktualności

Coca-Cola Polska uruchamia interaktywny magazyn Coca-Cola Journey, który zastępuje dotychczasowy serwis internetowy firmy.

-

Nowy serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey wdrożonego już m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Włoszech. Interaktywny magazyn Coca-Cola Journey jest nowym, innowacyjnym sposobem firmy na realizację idei corporate storytelling. Strona jest cyfrowym magazynem z artykułami na wiele różnych tematów. Czytelnicy Coca-Cola Journey będą mogli przeczytać artykuły i reportaże z różnych miejsc świata dotyczące wydarzeń i osób, które zmieniają świat na lepsze.

„Nowy serwis to nowy sposób na pokazanie w szerszym kontekście wszystkiego, co dla nas ważne. Jest też fascynującym wyzwaniem; projekt przełamuje przekonania dotyczące tego jak powinien działać i czym powinien być internetowy serwis firmy“– komentuje Anna Solarek, Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. –„Mamy nadzieję, że zamieszczane w nim materiały będą inicjować dyskusje i inspirować. Zastąpienie przez cyfrowy magazyn klasycznego serwisu korporacyjnego to projekt zupełnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey spodoba się naszym konsumentom.“

Coca-Cola Journey jest dostępny pod adresem cocacola.com.pl. Struktura serwisu uwzględnia materiały dotyczące zróżnicowanych zagadnień podzielonych na tematy, np. historii firmy i jej marek, lifestyle, zdrowego stylu życia, odpowiedzialności, kariery. Na uruchomionej właśnie stronie znalazły się więc m.in.: wywiad z Agatą Passent, cykl materiałów wspierających rozwój zawodowy, przegląd najbardziej innowacyjnych restauracji na świecie, porady dotyczące aktywności fizycznej czy przepisy kulinarne. Poza artykułami i reportażami serwis publikuje też materiały informacyjne na temat firmy, bieżących wydarzeń. Projekt oparto na rozwiązaniach sprawdzonych na innych rynkach, zoptymalizowanych pod kątem SEO, integracji z kanałami social media i użyteczności. Planowany jest systematyczny rozwój platformy o nowe funkcjonalności, sekcje tematyczne oraz stałe prace redakcyjne nad nowymi treściami.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.