Kolejny przykład brand journalismu. Wystartowała polska edycja Coca-Cola Journey

Kolejny przykład brand journalismu. Wystartowała polska edycja Coca-Cola Journey

Brief.pl / Aktualności

Coca-Cola Polska uruchamia interaktywny magazyn Coca-Cola Journey, który zastępuje dotychczasowy serwis internetowy firmy.

-

Nowy serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey wdrożonego już m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Włoszech. Interaktywny magazyn Coca-Cola Journey jest nowym, innowacyjnym sposobem firmy na realizację idei corporate storytelling. Strona jest cyfrowym magazynem z artykułami na wiele różnych tematów. Czytelnicy Coca-Cola Journey będą mogli przeczytać artykuły i reportaże z różnych miejsc świata dotyczące wydarzeń i osób, które zmieniają świat na lepsze.

„Nowy serwis to nowy sposób na pokazanie w szerszym kontekście wszystkiego, co dla nas ważne. Jest też fascynującym wyzwaniem; projekt przełamuje przekonania dotyczące tego jak powinien działać i czym powinien być internetowy serwis firmy“– komentuje Anna Solarek, Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. –„Mamy nadzieję, że zamieszczane w nim materiały będą inicjować dyskusje i inspirować. Zastąpienie przez cyfrowy magazyn klasycznego serwisu korporacyjnego to projekt zupełnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey spodoba się naszym konsumentom.“

Coca-Cola Journey jest dostępny pod adresem cocacola.com.pl. Struktura serwisu uwzględnia materiały dotyczące zróżnicowanych zagadnień podzielonych na tematy, np. historii firmy i jej marek, lifestyle, zdrowego stylu życia, odpowiedzialności, kariery. Na uruchomionej właśnie stronie znalazły się więc m.in.: wywiad z Agatą Passent, cykl materiałów wspierających rozwój zawodowy, przegląd najbardziej innowacyjnych restauracji na świecie, porady dotyczące aktywności fizycznej czy przepisy kulinarne. Poza artykułami i reportażami serwis publikuje też materiały informacyjne na temat firmy, bieżących wydarzeń. Projekt oparto na rozwiązaniach sprawdzonych na innych rynkach, zoptymalizowanych pod kątem SEO, integracji z kanałami social media i użyteczności. Planowany jest systematyczny rozwój platformy o nowe funkcjonalności, sekcje tematyczne oraz stałe prace redakcyjne nad nowymi treściami.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.