Kolejny przykład brand journalismu. Wystartowała polska edycja Coca-Cola Journey

Kolejny przykład brand journalismu. Wystartowała polska edycja Coca-Cola Journey

Brief.pl / Aktualności

Coca-Cola Polska uruchamia interaktywny magazyn Coca-Cola Journey, który zastępuje dotychczasowy serwis internetowy firmy.

-

Nowy serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey wdrożonego już m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Włoszech. Interaktywny magazyn Coca-Cola Journey jest nowym, innowacyjnym sposobem firmy na realizację idei corporate storytelling. Strona jest cyfrowym magazynem z artykułami na wiele różnych tematów. Czytelnicy Coca-Cola Journey będą mogli przeczytać artykuły i reportaże z różnych miejsc świata dotyczące wydarzeń i osób, które zmieniają świat na lepsze.

„Nowy serwis to nowy sposób na pokazanie w szerszym kontekście wszystkiego, co dla nas ważne. Jest też fascynującym wyzwaniem; projekt przełamuje przekonania dotyczące tego jak powinien działać i czym powinien być internetowy serwis firmy“– komentuje Anna Solarek, Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. –„Mamy nadzieję, że zamieszczane w nim materiały będą inicjować dyskusje i inspirować. Zastąpienie przez cyfrowy magazyn klasycznego serwisu korporacyjnego to projekt zupełnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey spodoba się naszym konsumentom.“

Coca-Cola Journey jest dostępny pod adresem cocacola.com.pl. Struktura serwisu uwzględnia materiały dotyczące zróżnicowanych zagadnień podzielonych na tematy, np. historii firmy i jej marek, lifestyle, zdrowego stylu życia, odpowiedzialności, kariery. Na uruchomionej właśnie stronie znalazły się więc m.in.: wywiad z Agatą Passent, cykl materiałów wspierających rozwój zawodowy, przegląd najbardziej innowacyjnych restauracji na świecie, porady dotyczące aktywności fizycznej czy przepisy kulinarne. Poza artykułami i reportażami serwis publikuje też materiały informacyjne na temat firmy, bieżących wydarzeń. Projekt oparto na rozwiązaniach sprawdzonych na innych rynkach, zoptymalizowanych pod kątem SEO, integracji z kanałami social media i użyteczności. Planowany jest systematyczny rozwój platformy o nowe funkcjonalności, sekcje tematyczne oraz stałe prace redakcyjne nad nowymi treściami.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.