Małopolska rusza w trasę

Małopolska rusza w trasę

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska Organizacja Turystyczna wyruszyła w trasę po Europie. Samochód, o imieniu Camper Małopolski, ma być mobilną wizytówką regionu. W ciągu najbliższych lat odwiedzi większość państw europejskich, zatrzymując się i organizując pokazy w dużych miastach i mniejszych miejscowościach.

-

"Małopolskim Koralem przez Europę" - to nie tylko hasło reklamowe, ale również nazwa projektu obejmującego działania promocyjne realizowane przez Małopolską Organizację Turystyczną. Czerwony Koral, symbol Małopolski, ozdobił samochód typu camper wyposażony w materiały, filmy reklamowe i mini stoisko promocyjne i wyruszył w trasę. Przy nim wystawiane będzie stoisko promocyjne, a napotkani po drodze ludzie będą zachęcani do "podążania" za samochodem do Małopolski zgodnie z hasłem przewodnim: "Follow us to Małopolska".

Camper Małopolski wyruszył w pierwszą trasę 29-go maja i przez kolejne trzy tygodnie - do 19 czerwca - odwiedzi Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promować będzie Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski, a tematem przewodnim jest Szlak Architektury Drewnianej.

Załogę campera stanowi czteroosobowa ekipa złożona z pracowników MOT i ekspertów w zakresie promocji regionu, znających języki docelowych państw.

Projekt "Małopolskim Koralem przez Europę" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na latan 2007-2013.

Więcej informacji  akcji można znaleźć na: campermalopolski.blogspot.com oraz na facebook.com/CamperMalopolski

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?