Małopolska rusza w trasę

Małopolska rusza w trasę

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska Organizacja Turystyczna wyruszyła w trasę po Europie. Samochód, o imieniu Camper Małopolski, ma być mobilną wizytówką regionu. W ciągu najbliższych lat odwiedzi większość państw europejskich, zatrzymując się i organizując pokazy w dużych miastach i mniejszych miejscowościach.

-

"Małopolskim Koralem przez Europę" - to nie tylko hasło reklamowe, ale również nazwa projektu obejmującego działania promocyjne realizowane przez Małopolską Organizację Turystyczną. Czerwony Koral, symbol Małopolski, ozdobił samochód typu camper wyposażony w materiały, filmy reklamowe i mini stoisko promocyjne i wyruszył w trasę. Przy nim wystawiane będzie stoisko promocyjne, a napotkani po drodze ludzie będą zachęcani do "podążania" za samochodem do Małopolski zgodnie z hasłem przewodnim: "Follow us to Małopolska".

Camper Małopolski wyruszył w pierwszą trasę 29-go maja i przez kolejne trzy tygodnie - do 19 czerwca - odwiedzi Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promować będzie Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski, a tematem przewodnim jest Szlak Architektury Drewnianej.

Załogę campera stanowi czteroosobowa ekipa złożona z pracowników MOT i ekspertów w zakresie promocji regionu, znających języki docelowych państw.

Projekt "Małopolskim Koralem przez Europę" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na latan 2007-2013.

Więcej informacji  akcji można znaleźć na: campermalopolski.blogspot.com oraz na facebook.com/CamperMalopolski

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.