Małopolska rusza w trasę

Małopolska rusza w trasę

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska Organizacja Turystyczna wyruszyła w trasę po Europie. Samochód, o imieniu Camper Małopolski, ma być mobilną wizytówką regionu. W ciągu najbliższych lat odwiedzi większość państw europejskich, zatrzymując się i organizując pokazy w dużych miastach i mniejszych miejscowościach.

-

"Małopolskim Koralem przez Europę" - to nie tylko hasło reklamowe, ale również nazwa projektu obejmującego działania promocyjne realizowane przez Małopolską Organizację Turystyczną. Czerwony Koral, symbol Małopolski, ozdobił samochód typu camper wyposażony w materiały, filmy reklamowe i mini stoisko promocyjne i wyruszył w trasę. Przy nim wystawiane będzie stoisko promocyjne, a napotkani po drodze ludzie będą zachęcani do "podążania" za samochodem do Małopolski zgodnie z hasłem przewodnim: "Follow us to Małopolska".

Camper Małopolski wyruszył w pierwszą trasę 29-go maja i przez kolejne trzy tygodnie - do 19 czerwca - odwiedzi Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promować będzie Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski, a tematem przewodnim jest Szlak Architektury Drewnianej.

Załogę campera stanowi czteroosobowa ekipa złożona z pracowników MOT i ekspertów w zakresie promocji regionu, znających języki docelowych państw.

Projekt "Małopolskim Koralem przez Europę" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na latan 2007-2013.

Więcej informacji  akcji można znaleźć na: campermalopolski.blogspot.com oraz na facebook.com/CamperMalopolski

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.