Małopolska rusza w trasę

Małopolska rusza w trasę

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska Organizacja Turystyczna wyruszyła w trasę po Europie. Samochód, o imieniu Camper Małopolski, ma być mobilną wizytówką regionu. W ciągu najbliższych lat odwiedzi większość państw europejskich, zatrzymując się i organizując pokazy w dużych miastach i mniejszych miejscowościach.

-

"Małopolskim Koralem przez Europę" - to nie tylko hasło reklamowe, ale również nazwa projektu obejmującego działania promocyjne realizowane przez Małopolską Organizację Turystyczną. Czerwony Koral, symbol Małopolski, ozdobił samochód typu camper wyposażony w materiały, filmy reklamowe i mini stoisko promocyjne i wyruszył w trasę. Przy nim wystawiane będzie stoisko promocyjne, a napotkani po drodze ludzie będą zachęcani do "podążania" za samochodem do Małopolski zgodnie z hasłem przewodnim: "Follow us to Małopolska".

Camper Małopolski wyruszył w pierwszą trasę 29-go maja i przez kolejne trzy tygodnie - do 19 czerwca - odwiedzi Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promować będzie Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski, a tematem przewodnim jest Szlak Architektury Drewnianej.

Załogę campera stanowi czteroosobowa ekipa złożona z pracowników MOT i ekspertów w zakresie promocji regionu, znających języki docelowych państw.

Projekt "Małopolskim Koralem przez Europę" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na latan 2007-2013.

Więcej informacji  akcji można znaleźć na: campermalopolski.blogspot.com oraz na facebook.com/CamperMalopolski

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.