Małopolska rusza w trasę

Małopolska rusza w trasę

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska Organizacja Turystyczna wyruszyła w trasę po Europie. Samochód, o imieniu Camper Małopolski, ma być mobilną wizytówką regionu. W ciągu najbliższych lat odwiedzi większość państw europejskich, zatrzymując się i organizując pokazy w dużych miastach i mniejszych miejscowościach.

-

"Małopolskim Koralem przez Europę" - to nie tylko hasło reklamowe, ale również nazwa projektu obejmującego działania promocyjne realizowane przez Małopolską Organizację Turystyczną. Czerwony Koral, symbol Małopolski, ozdobił samochód typu camper wyposażony w materiały, filmy reklamowe i mini stoisko promocyjne i wyruszył w trasę. Przy nim wystawiane będzie stoisko promocyjne, a napotkani po drodze ludzie będą zachęcani do "podążania" za samochodem do Małopolski zgodnie z hasłem przewodnim: "Follow us to Małopolska".

Camper Małopolski wyruszył w pierwszą trasę 29-go maja i przez kolejne trzy tygodnie - do 19 czerwca - odwiedzi Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promować będzie Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski, a tematem przewodnim jest Szlak Architektury Drewnianej.

Załogę campera stanowi czteroosobowa ekipa złożona z pracowników MOT i ekspertów w zakresie promocji regionu, znających języki docelowych państw.

Projekt "Małopolskim Koralem przez Europę" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na latan 2007-2013.

Więcej informacji  akcji można znaleźć na: campermalopolski.blogspot.com oraz na facebook.com/CamperMalopolski

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.