SharingNet – drugie spotkanie osób związanych z sharing economy w Polsce

SharingNet – drugie spotkanie osób związanych  z sharing economy w Polsce

Brief.pl / Patronaty

„Sukces w sharing economy – jak go definiować i mierzyć?” – pod takim hasłem 28 stycznia br. w Warszawie odbędzie się drugie spotkanie networkingowe reprezentantów ekonomii dzielenia się w Polsce.

-

W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele największych firm działających w oparciu o ideę sharing economy, m.in. BlaBlaCar, UBER, JadeZabiore.pl, Nextbike, MoveSmart, Sir Local. Tematem głównym wydarzenia SharingNet będzie „Sukces w sharing economy – jak go definiować i mierzyć?”.

Odpowiedź na tak postawione pytanie postarają się znaleźć uczestnicy debaty, w której głos zabiorą zarówno reprezentanci firm działających w modelu ekonomii współdzielenia, jak i przedstawiciele mediów i organizacji zajmujących się tematyką sharing economy. W dyskusji udział wezmą: Mateusz Litewski – Public Policy, Central & Eastern Europe UBER; Bartosz Kwiatkowski – Public Policy Manager PwC; Agnieszka Płoska – Specjalistka ds. Crowdfundingu, Wspólnyprojekt.pl i Wspólnicy.pl; Michał Kaczmarek – CEO & Founder Sir Local oraz Tomasz Wojtkiewicz – Prezes Zarządu Nextbike.

Uczestnicy debaty rozmawiać będą również na temat tego, czy Polacy są już gotowi na rozwiązania bazujące na sharing economy oraz w którym momencie działająca na naszym rynku firma może mówić o sukcesie. W drugiej części spotkania zostanie poruszony temat ekspansji polskich firm bazujących na ekonomii współdzielenia na zagraniczne rynki. O swoich spostrzeżeniach i doświadczeniach opowiedzą Łukasz Zgiep z MoveSmartApp oraz Piotr Kowalski z JadeZabiore.pl, którzy pod koniec 2015 r. wzięli udział w dwutygodniowym programie akceleracyjnym w Dolinie Krzemowej oraz San Francisco – kolebce sharing economy.

SharingNet to wydarzenie branżowe adresowane do przedstawicieli firm i organizacji związanych z trendem ekonomii dzielenia się w Polsce, ale też osób i instytucji pragnących nawiązać kontakty z innymi reprezentantami tego trendu, poznać najnowsze rozwiązania oraz przyczynić się do promocji ekonomii współdzielenia na naszym rynku.

 W trakcie spotkania będzie można nawiązać kontakty z osobami, które – zgodnie z ideą wydarzenia – dzielić się będą wiedzą i doświadczeniem z zakresu sharing economy w Polsce. W gronie uczestników znajdą się m.in. właściciele i pomysłodawcy różnego rodzaju platform opartych na ekonomii dzielenia – dyrektorzy, managerowie, kierownicy marketingu oraz sprzedaży – ale też blogerzy i dziennikarze zainteresowani tą tematyką.

Organizatorami SharingNet są Joanna Zaremba, autorka bloga nt. sharing economy w Polsce – ekonomiadzieleniasie.pl – oraz JadeZabiore.pl – działająca w modelu ekonomii współdzielenia platforma łącząca kierowców z osobami wysyłającymi przesyłki. Partnerem wydarzenia jest Microsoft, w którego siedzibie odbędzie się spotkanie.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły BRIEF, MamStartup.pl, NaTemat.pl oraz NowyMarketing.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.