wp - grudzien 2016

SharingNet – drugie spotkanie osób związanych z sharing economy w Polsce

SharingNet – drugie spotkanie osób związanych  z sharing economy w Polsce

Brief.pl / Patronaty

„Sukces w sharing economy – jak go definiować i mierzyć?” – pod takim hasłem 28 stycznia br. w Warszawie odbędzie się drugie spotkanie networkingowe reprezentantów ekonomii dzielenia się w Polsce.

-

W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele największych firm działających w oparciu o ideę sharing economy, m.in. BlaBlaCar, UBER, JadeZabiore.pl, Nextbike, MoveSmart, Sir Local. Tematem głównym wydarzenia SharingNet będzie „Sukces w sharing economy – jak go definiować i mierzyć?”.

Odpowiedź na tak postawione pytanie postarają się znaleźć uczestnicy debaty, w której głos zabiorą zarówno reprezentanci firm działających w modelu ekonomii współdzielenia, jak i przedstawiciele mediów i organizacji zajmujących się tematyką sharing economy. W dyskusji udział wezmą: Mateusz Litewski – Public Policy, Central & Eastern Europe UBER; Bartosz Kwiatkowski – Public Policy Manager PwC; Agnieszka Płoska – Specjalistka ds. Crowdfundingu, Wspólnyprojekt.pl i Wspólnicy.pl; Michał Kaczmarek – CEO & Founder Sir Local oraz Tomasz Wojtkiewicz – Prezes Zarządu Nextbike.

Uczestnicy debaty rozmawiać będą również na temat tego, czy Polacy są już gotowi na rozwiązania bazujące na sharing economy oraz w którym momencie działająca na naszym rynku firma może mówić o sukcesie. W drugiej części spotkania zostanie poruszony temat ekspansji polskich firm bazujących na ekonomii współdzielenia na zagraniczne rynki. O swoich spostrzeżeniach i doświadczeniach opowiedzą Łukasz Zgiep z MoveSmartApp oraz Piotr Kowalski z JadeZabiore.pl, którzy pod koniec 2015 r. wzięli udział w dwutygodniowym programie akceleracyjnym w Dolinie Krzemowej oraz San Francisco – kolebce sharing economy.

SharingNet to wydarzenie branżowe adresowane do przedstawicieli firm i organizacji związanych z trendem ekonomii dzielenia się w Polsce, ale też osób i instytucji pragnących nawiązać kontakty z innymi reprezentantami tego trendu, poznać najnowsze rozwiązania oraz przyczynić się do promocji ekonomii współdzielenia na naszym rynku.

 W trakcie spotkania będzie można nawiązać kontakty z osobami, które – zgodnie z ideą wydarzenia – dzielić się będą wiedzą i doświadczeniem z zakresu sharing economy w Polsce. W gronie uczestników znajdą się m.in. właściciele i pomysłodawcy różnego rodzaju platform opartych na ekonomii dzielenia – dyrektorzy, managerowie, kierownicy marketingu oraz sprzedaży – ale też blogerzy i dziennikarze zainteresowani tą tematyką.

Organizatorami SharingNet są Joanna Zaremba, autorka bloga nt. sharing economy w Polsce – ekonomiadzieleniasie.pl – oraz JadeZabiore.pl – działająca w modelu ekonomii współdzielenia platforma łącząca kierowców z osobami wysyłającymi przesyłki. Partnerem wydarzenia jest Microsoft, w którego siedzibie odbędzie się spotkanie.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły BRIEF, MamStartup.pl, NaTemat.pl oraz NowyMarketing.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.