Pussy Project: Z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka, założycielki „kolektywu” Pussy Project i sklepu Sexshop-dlakobiet.com.pl, postanowiły zająć się edukowaniem osób dorosłych w kwestii seksualności z ukierunkowaniem na kobiety. Przypominamy laureatki rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

-

"Pussy Project to zupełnie nowa w Polsce, nasycona poczuciem humoru, forma komunikacji zarówno dotycząca seksualności, jak i erotyki. To także nowa forma zarabiania na życie, ponieważ nadal w Polsce jest to nisza, która w krajach bardziej rozwiniętych jest już mocno eksploatowana. We Francji, Hiszpanii, Anglii i Niemczech, zarówno w stolicach, jak i mniejszych miastach, funkcjonują butiki erotyczne i warsztaty, a rynek luksusowych dóbr erotycznych jest już rozwinięty"

- Marta Niedźwiecka.

 

 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: Piotr Marcinski

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.