Pussy Project: Z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka, założycielki „kolektywu” Pussy Project i sklepu Sexshop-dlakobiet.com.pl, postanowiły zająć się edukowaniem osób dorosłych w kwestii seksualności z ukierunkowaniem na kobiety. Przypominamy laureatki rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

-

"Pussy Project to zupełnie nowa w Polsce, nasycona poczuciem humoru, forma komunikacji zarówno dotycząca seksualności, jak i erotyki. To także nowa forma zarabiania na życie, ponieważ nadal w Polsce jest to nisza, która w krajach bardziej rozwiniętych jest już mocno eksploatowana. We Francji, Hiszpanii, Anglii i Niemczech, zarówno w stolicach, jak i mniejszych miastach, funkcjonują butiki erotyczne i warsztaty, a rynek luksusowych dóbr erotycznych jest już rozwinięty"

- Marta Niedźwiecka.

 

 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: Piotr Marcinski

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.