Co gryzie w mobilności?

Magazyn / Aktualności

Ilu użytkowników smartfonów nie jest w stanie wymienić nazwy żadnej aplikacji mobilnej? Czym kieruje się 2/3 osób, które nie realizują płatności online? Jak i gdzie korzystamy z mobilnego internetu? - odpowiedzi na te pytania można znaleźć w czerwcowym "Briefie"!

-

- Obecnie łatwiej jest przewidzieć długookresowy trend niż podać aktualne dane, ocenić stan faktyczny. Jak ustalić status quo? - To wyzwanie dla każdego marketingowca, dlatego wspólnie z TNS Polska podjęliśmy wysiłek, by podczas tegorocznego Forum IAB dać odpowiedź na najczęściej zadawane dzisiaj na pytania marketerów w kontekście mobilności. „Dzisiaj” oznacza w ciągu kilku ostatnich tygodni, ponieważ w przeprowadzonym w maju 2013 roku badaniu zawarliśmy pytania praktyków zajmujących się marketingiem. Odpowiedzi na nie udzieliła reprezentatywna grupa Polaków – tych mobilnych i jeszcze nie „zmobilizowanych” - mówi Arkadiusz Legoń, dyrektor strategii w GoldenSubmarine.

W czerwcowym wydaniu miesięcznika "Brief" będzie można przeczytać omówienie głównych wniosków z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska, którego "Brief" jest partnerem.

Co gryzie w mobilności

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.