Co gryzie w mobilności?

Magazyn / Aktualności

Ilu użytkowników smartfonów nie jest w stanie wymienić nazwy żadnej aplikacji mobilnej? Czym kieruje się 2/3 osób, które nie realizują płatności online? Jak i gdzie korzystamy z mobilnego internetu? - odpowiedzi na te pytania można znaleźć w czerwcowym "Briefie"!

-

- Obecnie łatwiej jest przewidzieć długookresowy trend niż podać aktualne dane, ocenić stan faktyczny. Jak ustalić status quo? - To wyzwanie dla każdego marketingowca, dlatego wspólnie z TNS Polska podjęliśmy wysiłek, by podczas tegorocznego Forum IAB dać odpowiedź na najczęściej zadawane dzisiaj na pytania marketerów w kontekście mobilności. „Dzisiaj” oznacza w ciągu kilku ostatnich tygodni, ponieważ w przeprowadzonym w maju 2013 roku badaniu zawarliśmy pytania praktyków zajmujących się marketingiem. Odpowiedzi na nie udzieliła reprezentatywna grupa Polaków – tych mobilnych i jeszcze nie „zmobilizowanych” - mówi Arkadiusz Legoń, dyrektor strategii w GoldenSubmarine.

W czerwcowym wydaniu miesięcznika "Brief" będzie można przeczytać omówienie głównych wniosków z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska, którego "Brief" jest partnerem.

Co gryzie w mobilności

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.