Disney na znaczku Poczty Polskiej

Disney na znaczku Poczty Polskiej

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska wprowadziła pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej znaczek z wizerunkiem bohaterów Disneya: Myszki Miki, Kaczora Donalda i Goofy'iego, a także Minnie, Daisy i Pluto. Ma to związek z 20-leciem działalności The Walt Disney Company w Polsce. Znaczek wszedł do obiegu 1 czerwca br., czyli w Dzień Dziecka.

-

Poczta Polska do tej pory poświęciła najmłodszym wiele emisji, których bohaterami były postaci świata baśni i legend, komiksów i zabawek. W zbiorach Poczty znajdują się m.in. serie takie jak: "Polski film animowany", "Europa - baśnie i legendy", "Tytus, Romek i A'Tomek", czy seria trójkątnych znaczków "Świat zabawek". Z okazji Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej Poczta wydała znaczek "Europa" - emisji towarzyszyła książka dla dzieci "Koronkowa Unia", która w przystępny sposób przybliżyła młodemu czytelnikowi wartości Unii Europejskiej.

- Cieszymy się, że Poczta Polska postanowiła uczcić naszą rocznicę emisją tego niezwykłego znaczka. Niemal każdy ma jakieś ważne wspomnienie związane z Disneyem, a sama Myszka Miki - ikona Disneya jest symbolem optymizmu, życzliwości i pogody ducha. I własnie dlatego to Miki i przyjaciele zdobią pierwszy znaczek z serii "Magiczny świat Disneya" – komentuje Katarzyna Westermark, senior vice president, general manager The Walt Disney Company na Europę Środkową i Wschodnią.

- Wydaje się, że nikt inny bardziej niż bohaterowie Walta Disneya nie kojarzą się właśnie ze spełnianiem dziecięcych marzeń, ze światem, w którym wszystko jest możliwe. To właśnie Disney, dzięki swoim animowanym postaciom, ubarwia dzieciństwo Polaków od wielu lat, dlatego też tegoroczna emisja znaczka dedykowana jest bohaterom jego najpopularniejszych kreskówek. Wierzymy, że przygotowany znaczek sprawi wiele radości zarówno dzieciom, jak i dorosłym - podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.