wp - grudzien 2016

Disney na znaczku Poczty Polskiej

Disney na znaczku Poczty Polskiej

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska wprowadziła pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej znaczek z wizerunkiem bohaterów Disneya: Myszki Miki, Kaczora Donalda i Goofy'iego, a także Minnie, Daisy i Pluto. Ma to związek z 20-leciem działalności The Walt Disney Company w Polsce. Znaczek wszedł do obiegu 1 czerwca br., czyli w Dzień Dziecka.

-

Poczta Polska do tej pory poświęciła najmłodszym wiele emisji, których bohaterami były postaci świata baśni i legend, komiksów i zabawek. W zbiorach Poczty znajdują się m.in. serie takie jak: "Polski film animowany", "Europa - baśnie i legendy", "Tytus, Romek i A'Tomek", czy seria trójkątnych znaczków "Świat zabawek". Z okazji Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej Poczta wydała znaczek "Europa" - emisji towarzyszyła książka dla dzieci "Koronkowa Unia", która w przystępny sposób przybliżyła młodemu czytelnikowi wartości Unii Europejskiej.

- Cieszymy się, że Poczta Polska postanowiła uczcić naszą rocznicę emisją tego niezwykłego znaczka. Niemal każdy ma jakieś ważne wspomnienie związane z Disneyem, a sama Myszka Miki - ikona Disneya jest symbolem optymizmu, życzliwości i pogody ducha. I własnie dlatego to Miki i przyjaciele zdobią pierwszy znaczek z serii "Magiczny świat Disneya" – komentuje Katarzyna Westermark, senior vice president, general manager The Walt Disney Company na Europę Środkową i Wschodnią.

- Wydaje się, że nikt inny bardziej niż bohaterowie Walta Disneya nie kojarzą się właśnie ze spełnianiem dziecięcych marzeń, ze światem, w którym wszystko jest możliwe. To właśnie Disney, dzięki swoim animowanym postaciom, ubarwia dzieciństwo Polaków od wielu lat, dlatego też tegoroczna emisja znaczka dedykowana jest bohaterom jego najpopularniejszych kreskówek. Wierzymy, że przygotowany znaczek sprawi wiele radości zarówno dzieciom, jak i dorosłym - podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.