Disney na znaczku Poczty Polskiej

Disney na znaczku Poczty Polskiej

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska wprowadziła pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej znaczek z wizerunkiem bohaterów Disneya: Myszki Miki, Kaczora Donalda i Goofy'iego, a także Minnie, Daisy i Pluto. Ma to związek z 20-leciem działalności The Walt Disney Company w Polsce. Znaczek wszedł do obiegu 1 czerwca br., czyli w Dzień Dziecka.

-

Poczta Polska do tej pory poświęciła najmłodszym wiele emisji, których bohaterami były postaci świata baśni i legend, komiksów i zabawek. W zbiorach Poczty znajdują się m.in. serie takie jak: "Polski film animowany", "Europa - baśnie i legendy", "Tytus, Romek i A'Tomek", czy seria trójkątnych znaczków "Świat zabawek". Z okazji Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej Poczta wydała znaczek "Europa" - emisji towarzyszyła książka dla dzieci "Koronkowa Unia", która w przystępny sposób przybliżyła młodemu czytelnikowi wartości Unii Europejskiej.

- Cieszymy się, że Poczta Polska postanowiła uczcić naszą rocznicę emisją tego niezwykłego znaczka. Niemal każdy ma jakieś ważne wspomnienie związane z Disneyem, a sama Myszka Miki - ikona Disneya jest symbolem optymizmu, życzliwości i pogody ducha. I własnie dlatego to Miki i przyjaciele zdobią pierwszy znaczek z serii "Magiczny świat Disneya" – komentuje Katarzyna Westermark, senior vice president, general manager The Walt Disney Company na Europę Środkową i Wschodnią.

- Wydaje się, że nikt inny bardziej niż bohaterowie Walta Disneya nie kojarzą się właśnie ze spełnianiem dziecięcych marzeń, ze światem, w którym wszystko jest możliwe. To właśnie Disney, dzięki swoim animowanym postaciom, ubarwia dzieciństwo Polaków od wielu lat, dlatego też tegoroczna emisja znaczka dedykowana jest bohaterom jego najpopularniejszych kreskówek. Wierzymy, że przygotowany znaczek sprawi wiele radości zarówno dzieciom, jak i dorosłym - podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.