Disney na znaczku Poczty Polskiej

Disney na znaczku Poczty Polskiej

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska wprowadziła pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej znaczek z wizerunkiem bohaterów Disneya: Myszki Miki, Kaczora Donalda i Goofy'iego, a także Minnie, Daisy i Pluto. Ma to związek z 20-leciem działalności The Walt Disney Company w Polsce. Znaczek wszedł do obiegu 1 czerwca br., czyli w Dzień Dziecka.

-

Poczta Polska do tej pory poświęciła najmłodszym wiele emisji, których bohaterami były postaci świata baśni i legend, komiksów i zabawek. W zbiorach Poczty znajdują się m.in. serie takie jak: "Polski film animowany", "Europa - baśnie i legendy", "Tytus, Romek i A'Tomek", czy seria trójkątnych znaczków "Świat zabawek". Z okazji Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej Poczta wydała znaczek "Europa" - emisji towarzyszyła książka dla dzieci "Koronkowa Unia", która w przystępny sposób przybliżyła młodemu czytelnikowi wartości Unii Europejskiej.

- Cieszymy się, że Poczta Polska postanowiła uczcić naszą rocznicę emisją tego niezwykłego znaczka. Niemal każdy ma jakieś ważne wspomnienie związane z Disneyem, a sama Myszka Miki - ikona Disneya jest symbolem optymizmu, życzliwości i pogody ducha. I własnie dlatego to Miki i przyjaciele zdobią pierwszy znaczek z serii "Magiczny świat Disneya" – komentuje Katarzyna Westermark, senior vice president, general manager The Walt Disney Company na Europę Środkową i Wschodnią.

- Wydaje się, że nikt inny bardziej niż bohaterowie Walta Disneya nie kojarzą się właśnie ze spełnianiem dziecięcych marzeń, ze światem, w którym wszystko jest możliwe. To właśnie Disney, dzięki swoim animowanym postaciom, ubarwia dzieciństwo Polaków od wielu lat, dlatego też tegoroczna emisja znaczka dedykowana jest bohaterom jego najpopularniejszych kreskówek. Wierzymy, że przygotowany znaczek sprawi wiele radości zarówno dzieciom, jak i dorosłym - podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.