...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Projekt Nowa koncepcja SEO ma na celu opracowanie i zebranie jak największej ilości materiałów edukacyjnych związanych ze skuteczną promocją stron internetowych. Podczas pierwszego webinarium poddano audytowi jeden z portali o tematyce weselnej, a wszystkie wnioski i zastrzeżenia spisano w obszernym, a zarazem szczegółowym raporcie.

– Istnieją pewne stałe i uniwersalne zasady dotyczące optymalizacji witryny, które powinny znajdować się w każdym raporcie z audytu strony. M.in. to właśnie chcieliśmy pokazać 
w opublikowanym raporcie – twierdzi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

To pierwsze, tak szerokie opracowanie tematów związanych z SEO na polskim rynku. Audyt strony został wykonany 9 grudnia 2015 roku i miał na celu zaprezentowanie problemów i błędów na jakie można trafić na portalu www.lokale-wesele.pl. Analiza została przeprowadzona m.in. pod kątem poprawnej optymalizacji strony, linkowania wewnątrz jej struktury oraz jakości i unikalności treści. Zapis webinarium dostępny jest pod tym linkiem.

Projekt edukacyjny Nowa Koncepcja SEO jest skierowany zarówno do specjalistów, jak i do klientów agencji internetowych. Podsumowanie audytu SEO to przykład tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi od swoich usługodawców. Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.

– W podsumowaniu audytu staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy ze szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

::

Agencja Content Marketing Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) właśnie do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.pl/#reklamodawca

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF