Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Brief.pl / Patronaty

Projekt Nowa koncepcja SEO ma na celu opracowanie i zebranie jak największej ilości materiałów edukacyjnych związanych ze skuteczną promocją stron internetowych. Podczas pierwszego webinarium poddano audytowi jeden z portali o tematyce weselnej, a wszystkie wnioski i zastrzeżenia spisano w obszernym, a zarazem szczegółowym raporcie.

-

- Istnieją pewne stałe i uniwersalne zasady dotyczące optymalizacji witryny, które powinny znajdować się w każdym raporcie z audytu strony. M.in. to właśnie chcieliśmy pokazać 
w opublikowanym raporcie – twierdzi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

To pierwsze, tak szerokie opracowanie tematów związanych z SEO na polskim rynku. Audyt strony został wykonany 9 grudnia 2015 roku i miał na celu zaprezentowanie problemów i błędów na jakie można trafić na portalu www.lokale-wesele.pl. Analiza została przeprowadzona m.in. pod kątem poprawnej optymalizacji strony, linkowania wewnątrz jej struktury oraz jakości i unikalności treści. Zapis webinarium dostępny jest pod tym linkiem.

Projekt edukacyjny Nowa Koncepcja SEO jest skierowany zarówno do specjalistów, jak i do klientów agencji internetowych. Podsumowanie audytu SEO to przykład tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi od swoich usługodawców. Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.

– W podsumowaniu audytu staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy ze szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

::

Agencja Content Marketing Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) właśnie do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.pl/#reklamodawca

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.