Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Brief.pl / Patronaty

Projekt Nowa koncepcja SEO ma na celu opracowanie i zebranie jak największej ilości materiałów edukacyjnych związanych ze skuteczną promocją stron internetowych. Podczas pierwszego webinarium poddano audytowi jeden z portali o tematyce weselnej, a wszystkie wnioski i zastrzeżenia spisano w obszernym, a zarazem szczegółowym raporcie.

-

- Istnieją pewne stałe i uniwersalne zasady dotyczące optymalizacji witryny, które powinny znajdować się w każdym raporcie z audytu strony. M.in. to właśnie chcieliśmy pokazać 
w opublikowanym raporcie – twierdzi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

To pierwsze, tak szerokie opracowanie tematów związanych z SEO na polskim rynku. Audyt strony został wykonany 9 grudnia 2015 roku i miał na celu zaprezentowanie problemów i błędów na jakie można trafić na portalu www.lokale-wesele.pl. Analiza została przeprowadzona m.in. pod kątem poprawnej optymalizacji strony, linkowania wewnątrz jej struktury oraz jakości i unikalności treści. Zapis webinarium dostępny jest pod tym linkiem.

Projekt edukacyjny Nowa Koncepcja SEO jest skierowany zarówno do specjalistów, jak i do klientów agencji internetowych. Podsumowanie audytu SEO to przykład tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi od swoich usługodawców. Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.

– W podsumowaniu audytu staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy ze szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

::

Agencja Content Marketing Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) właśnie do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.pl/#reklamodawca

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?