wp - grudzien 2016

Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Czego unikać podczas tworzenia strony www? – raport z audytu SEO od WhitePress

Brief.pl / Patronaty

Projekt Nowa koncepcja SEO ma na celu opracowanie i zebranie jak największej ilości materiałów edukacyjnych związanych ze skuteczną promocją stron internetowych. Podczas pierwszego webinarium poddano audytowi jeden z portali o tematyce weselnej, a wszystkie wnioski i zastrzeżenia spisano w obszernym, a zarazem szczegółowym raporcie.

-

- Istnieją pewne stałe i uniwersalne zasady dotyczące optymalizacji witryny, które powinny znajdować się w każdym raporcie z audytu strony. M.in. to właśnie chcieliśmy pokazać 
w opublikowanym raporcie – twierdzi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

To pierwsze, tak szerokie opracowanie tematów związanych z SEO na polskim rynku. Audyt strony został wykonany 9 grudnia 2015 roku i miał na celu zaprezentowanie problemów i błędów na jakie można trafić na portalu www.lokale-wesele.pl. Analiza została przeprowadzona m.in. pod kątem poprawnej optymalizacji strony, linkowania wewnątrz jej struktury oraz jakości i unikalności treści. Zapis webinarium dostępny jest pod tym linkiem.

Projekt edukacyjny Nowa Koncepcja SEO jest skierowany zarówno do specjalistów, jak i do klientów agencji internetowych. Podsumowanie audytu SEO to przykład tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi od swoich usługodawców. Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.

– W podsumowaniu audytu staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy ze szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

::

Agencja Content Marketing Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) właśnie do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.pl/#reklamodawca

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.