Łukasz Kosuniak, Samsung Polska #BRIEFmorning 042

Magazyn / Aktualności

Czym marketing B2B różni się od B2C? Które platformy social media i w jaki sposób wykorzystuje Samsung w komunikacji B2B? Kiedy i gdzie możemy się spodziewać premier nowych produktów Samsung w 2016 roku? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager Samsung Polska.

-

"B2B to marketing skierowany do klienta biznesowego ale ciągle do osoby. Więc budowanie relacji, budowanie emocji i edukowanie to są elementy współne z marketingiem B2C" - mówi Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager Samsung Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.