Łukasz Jakóbiak z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Jego marzeniem było pojawienie się na ekranach telewizorów. Kiedy zaś okazało się to niełatwe do zrealizowania, pojawił się na ekranach komputerów. Przedstawiamy Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show „20m2 Łukasza”, oraz cyklu „20 wykładów Łukasza”.

-

 

Jak przyznaje, stroni od skromności. Po tym, jak nie dostał się do żadnej polskiej telewizji, postanowił rozpocząć własny talk-show. W maju 2012 roku zaprosił do swojej kawalerki Natalię Lesz, aby przeprowadzić z nią wywiad, później był Tomasz Jacyków – i tak to się zaczęło. Nie stoi za nim wielkie studio, w kawalerce o powierzchni 20 mkw nagrywa swój program, używając jedynie telefonów komórkowych, bez dodatkowego oświetlenia, bez makijażu...

Rozmowa na 20 mkw

Pewny siebie i zdecydowany. Po jego osiągnięciach można śmiało stwierdzić, że uparcie dąży do wyznaczonego przez siebie celu, spełnia marzenia. W relacjach z osobami publicznymi założył, że nie będzie traktował ich jak gwiazdy, lecz jak znajomych. Zaprasza ich do swojej kawalerki i przy filiżance herbaty rozmawia o życiu, o problemach osobistych, zadaje trudne pytania, pozwala wypowiedzieć się. Patrząc na reakcje widzów, to właśnie przyciąga do talk-show Jakóbiaka – swoboda, jaką gwarantuje gościom.

 

Moc mobilizowania

O swojej pasji, jaką od pewnego czasu jest coaching, opowiada z błyskiem w oku. Mobilizuje słuchaczy swoją postawą, tym, że z niewielką kawalerkę przekształcił w studio nagraniowe, że nie poddał się i postanowił na własną rękę zrealizować swoje plany. Po spotkaniu ze studentami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie okazało się, że ma moc mobilizowania innych do działania, do podnoszenia na duchu i uświadamiania, że warto robić swoje. Po tym wydarzeniu zrodził się pomysł na kolejny biznes, jakim stały się wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę”. Początkowo miało ich być tylko 20...

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.