Łukasz Jakóbiak z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Jego marzeniem było pojawienie się na ekranach telewizorów. Kiedy zaś okazało się to niełatwe do zrealizowania, pojawił się na ekranach komputerów. Przedstawiamy Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show „20m2 Łukasza”, oraz cyklu „20 wykładów Łukasza”.

-

 

Jak przyznaje, stroni od skromności. Po tym, jak nie dostał się do żadnej polskiej telewizji, postanowił rozpocząć własny talk-show. W maju 2012 roku zaprosił do swojej kawalerki Natalię Lesz, aby przeprowadzić z nią wywiad, później był Tomasz Jacyków – i tak to się zaczęło. Nie stoi za nim wielkie studio, w kawalerce o powierzchni 20 mkw nagrywa swój program, używając jedynie telefonów komórkowych, bez dodatkowego oświetlenia, bez makijażu...

Rozmowa na 20 mkw

Pewny siebie i zdecydowany. Po jego osiągnięciach można śmiało stwierdzić, że uparcie dąży do wyznaczonego przez siebie celu, spełnia marzenia. W relacjach z osobami publicznymi założył, że nie będzie traktował ich jak gwiazdy, lecz jak znajomych. Zaprasza ich do swojej kawalerki i przy filiżance herbaty rozmawia o życiu, o problemach osobistych, zadaje trudne pytania, pozwala wypowiedzieć się. Patrząc na reakcje widzów, to właśnie przyciąga do talk-show Jakóbiaka – swoboda, jaką gwarantuje gościom.

 

Moc mobilizowania

O swojej pasji, jaką od pewnego czasu jest coaching, opowiada z błyskiem w oku. Mobilizuje słuchaczy swoją postawą, tym, że z niewielką kawalerkę przekształcił w studio nagraniowe, że nie poddał się i postanowił na własną rękę zrealizować swoje plany. Po spotkaniu ze studentami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie okazało się, że ma moc mobilizowania innych do działania, do podnoszenia na duchu i uświadamiania, że warto robić swoje. Po tym wydarzeniu zrodził się pomysł na kolejny biznes, jakim stały się wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę”. Początkowo miało ich być tylko 20...

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.