Łukasz Jakóbiak z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Jego marzeniem było pojawienie się na ekranach telewizorów. Kiedy zaś okazało się to niełatwe do zrealizowania, pojawił się na ekranach komputerów. Przedstawiamy Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show „20m2 Łukasza”, oraz cyklu „20 wykładów Łukasza”.

-

 

Jak przyznaje, stroni od skromności. Po tym, jak nie dostał się do żadnej polskiej telewizji, postanowił rozpocząć własny talk-show. W maju 2012 roku zaprosił do swojej kawalerki Natalię Lesz, aby przeprowadzić z nią wywiad, później był Tomasz Jacyków – i tak to się zaczęło. Nie stoi za nim wielkie studio, w kawalerce o powierzchni 20 mkw nagrywa swój program, używając jedynie telefonów komórkowych, bez dodatkowego oświetlenia, bez makijażu...

Rozmowa na 20 mkw

Pewny siebie i zdecydowany. Po jego osiągnięciach można śmiało stwierdzić, że uparcie dąży do wyznaczonego przez siebie celu, spełnia marzenia. W relacjach z osobami publicznymi założył, że nie będzie traktował ich jak gwiazdy, lecz jak znajomych. Zaprasza ich do swojej kawalerki i przy filiżance herbaty rozmawia o życiu, o problemach osobistych, zadaje trudne pytania, pozwala wypowiedzieć się. Patrząc na reakcje widzów, to właśnie przyciąga do talk-show Jakóbiaka – swoboda, jaką gwarantuje gościom.

 

Moc mobilizowania

O swojej pasji, jaką od pewnego czasu jest coaching, opowiada z błyskiem w oku. Mobilizuje słuchaczy swoją postawą, tym, że z niewielką kawalerkę przekształcił w studio nagraniowe, że nie poddał się i postanowił na własną rękę zrealizować swoje plany. Po spotkaniu ze studentami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie okazało się, że ma moc mobilizowania innych do działania, do podnoszenia na duchu i uświadamiania, że warto robić swoje. Po tym wydarzeniu zrodził się pomysł na kolejny biznes, jakim stały się wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę”. Początkowo miało ich być tylko 20...

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.