Serwisy internetowe Gremi Media w ofercie BAN Biznes

Serwisy internetowe Gremi Media w ofercie BAN Biznes

Brief.pl / Aktualności

Dom sprzedaży serwisów premium rozszerza ofertę reklamy na powierzchniach docierających do przedstawicieli biznesu. Do linii BAN Biznes dołącza nowy wydawca premium – Gremi Media – z serwisami internetowymi tytułów takich jak: Rzeczpospolita (RP.pl), Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet (parkiet.com), Uważam Rze (uwazamrze.pl) czy Bloomberg Businessweek Polska (bloombergbusinesweek.pl). Nowy zasięg oferty BAN Biznes to ponad 10 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon równa jest niemal 228 mln.

-

- Dołączenie serwisów Gremi Media to kolejne wzmocnienie oferty BAN Biznes – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN. – Już wcześniej byliśmy liderem reklamy biznesowej, a rozszerzenie naszej oferty o serwisy takie jak RP.pl czy Parkiet.com tylko potwierdza naszą dominującą pozycję na rynku. Co ważne, zyskają na tym przede wszystkim reklamodawcy zainteresowani dotarciem do odbiorców treści biznesowych – nowy zasięg BAN to możliwość jednoczesnego wyświetlania komunikatów promocyjnych w portalach serwujących treści wysokiej jakości, m.in. money.pl, finanse.wp.pl, linkedin.com, wyborcza.pl, a teraz również serwisach Gremi Media. Statystyki oferty BAN Biznes: ponad 10 realnych użytkowników i niemal 228 mln odsłon1.

„Współpraca z BAN Biznes jest dla nas naturalną konsekwencją budowania oferty opartej na treściach profesjonalnych. Największą zaletą oferty Gremi Media jest jakość treści i ekspertyza biznesowa, co przekłada się na profil odbiorcy. Cieszymy się, że nasza oferta wzmocni zasięg sieci BAN Biznes, z korzyścią dla obu stron.” – mówi Dariusz Bąk, Prezes Gremi Media.

BAN to największy w Polsce dom sprzedaży serwisów premium. Oferta BAN obejmuje trzy obszary: Biznes, Lifestyle & Beauty, Zdrowie & Parenting. Serwisy, których powierzchnie monetyzowane są przez BAN to m.in. money.pl, biztok.pl, finanse.wp.pl, wyborcza.pl, linkedin.com, menshealth.pl, endomondo.com, abczdrowie.pl, gadżetomania.pl, autokult.pl. Łączny zasięg BAN to 13,4 RU i 314,6 mln PV

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.