Serwisy internetowe Gremi Media w ofercie BAN Biznes

Serwisy internetowe Gremi Media w ofercie BAN Biznes

Brief.pl / Aktualności

Dom sprzedaży serwisów premium rozszerza ofertę reklamy na powierzchniach docierających do przedstawicieli biznesu. Do linii BAN Biznes dołącza nowy wydawca premium – Gremi Media – z serwisami internetowymi tytułów takich jak: Rzeczpospolita (RP.pl), Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet (parkiet.com), Uważam Rze (uwazamrze.pl) czy Bloomberg Businessweek Polska (bloombergbusinesweek.pl). Nowy zasięg oferty BAN Biznes to ponad 10 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon równa jest niemal 228 mln.

-

- Dołączenie serwisów Gremi Media to kolejne wzmocnienie oferty BAN Biznes – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN. – Już wcześniej byliśmy liderem reklamy biznesowej, a rozszerzenie naszej oferty o serwisy takie jak RP.pl czy Parkiet.com tylko potwierdza naszą dominującą pozycję na rynku. Co ważne, zyskają na tym przede wszystkim reklamodawcy zainteresowani dotarciem do odbiorców treści biznesowych – nowy zasięg BAN to możliwość jednoczesnego wyświetlania komunikatów promocyjnych w portalach serwujących treści wysokiej jakości, m.in. money.pl, finanse.wp.pl, linkedin.com, wyborcza.pl, a teraz również serwisach Gremi Media. Statystyki oferty BAN Biznes: ponad 10 realnych użytkowników i niemal 228 mln odsłon1.

„Współpraca z BAN Biznes jest dla nas naturalną konsekwencją budowania oferty opartej na treściach profesjonalnych. Największą zaletą oferty Gremi Media jest jakość treści i ekspertyza biznesowa, co przekłada się na profil odbiorcy. Cieszymy się, że nasza oferta wzmocni zasięg sieci BAN Biznes, z korzyścią dla obu stron.” – mówi Dariusz Bąk, Prezes Gremi Media.

BAN to największy w Polsce dom sprzedaży serwisów premium. Oferta BAN obejmuje trzy obszary: Biznes, Lifestyle & Beauty, Zdrowie & Parenting. Serwisy, których powierzchnie monetyzowane są przez BAN to m.in. money.pl, biztok.pl, finanse.wp.pl, wyborcza.pl, linkedin.com, menshealth.pl, endomondo.com, abczdrowie.pl, gadżetomania.pl, autokult.pl. Łączny zasięg BAN to 13,4 RU i 314,6 mln PV

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.