Buzz Media wzmacnia zespół

Buzz Media wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do agencji Buzz Media dołączyły dwie nowe osoby. Agata Chruścińska zajmie stanowisko account managera, a Marcin Brzostowicz będzie nowym dyrektorem sprzedaży.

-

Chruścińska będzie odpowiadała głównie za przygotowywanie ofert reklamowych, koordynację ich wdrażania oraz przebiegu. Przed Buzz Media Chruścińska pracowała w niemieckiej organizacji Studierendenwerk, w wydawnictwie Axel Springer Polska jako koordynator projektów specjalnych portalu ofeminin.pl oraz na stanowisku account managera w Numa Group.

Kolejną osobą, która wzmocni Buzz Media jest Marcin Brzostowicz - nowy dyrektor sprzedaży. Będzie on odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do klientów bezpośrednich. Głównym jego zadaniem jest wzrost przychodów związanych z usługami marketingu rekomendacji, digitalowymi i ambientowymi. Brzostowicz ma ponad 5 letnie doświadczenie w pracy dla branży interactive. Współpracował z takimi klientami jak Swatch, TaoTao, Rockstar, Blow, Marwit.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.