Buzz Media wzmacnia zespół

Buzz Media wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do agencji Buzz Media dołączyły dwie nowe osoby. Agata Chruścińska zajmie stanowisko account managera, a Marcin Brzostowicz będzie nowym dyrektorem sprzedaży.

-

Chruścińska będzie odpowiadała głównie za przygotowywanie ofert reklamowych, koordynację ich wdrażania oraz przebiegu. Przed Buzz Media Chruścińska pracowała w niemieckiej organizacji Studierendenwerk, w wydawnictwie Axel Springer Polska jako koordynator projektów specjalnych portalu ofeminin.pl oraz na stanowisku account managera w Numa Group.

Kolejną osobą, która wzmocni Buzz Media jest Marcin Brzostowicz - nowy dyrektor sprzedaży. Będzie on odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do klientów bezpośrednich. Głównym jego zadaniem jest wzrost przychodów związanych z usługami marketingu rekomendacji, digitalowymi i ambientowymi. Brzostowicz ma ponad 5 letnie doświadczenie w pracy dla branży interactive. Współpracował z takimi klientami jak Swatch, TaoTao, Rockstar, Blow, Marwit.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.