Buzz Media wzmacnia zespół

Buzz Media wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do agencji Buzz Media dołączyły dwie nowe osoby. Agata Chruścińska zajmie stanowisko account managera, a Marcin Brzostowicz będzie nowym dyrektorem sprzedaży.

-

Chruścińska będzie odpowiadała głównie za przygotowywanie ofert reklamowych, koordynację ich wdrażania oraz przebiegu. Przed Buzz Media Chruścińska pracowała w niemieckiej organizacji Studierendenwerk, w wydawnictwie Axel Springer Polska jako koordynator projektów specjalnych portalu ofeminin.pl oraz na stanowisku account managera w Numa Group.

Kolejną osobą, która wzmocni Buzz Media jest Marcin Brzostowicz - nowy dyrektor sprzedaży. Będzie on odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do klientów bezpośrednich. Głównym jego zadaniem jest wzrost przychodów związanych z usługami marketingu rekomendacji, digitalowymi i ambientowymi. Brzostowicz ma ponad 5 letnie doświadczenie w pracy dla branży interactive. Współpracował z takimi klientami jak Swatch, TaoTao, Rockstar, Blow, Marwit.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.