Buzz Media wzmacnia zespół

Buzz Media wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Do agencji Buzz Media dołączyły dwie nowe osoby. Agata Chruścińska zajmie stanowisko account managera, a Marcin Brzostowicz będzie nowym dyrektorem sprzedaży.

-

Chruścińska będzie odpowiadała głównie za przygotowywanie ofert reklamowych, koordynację ich wdrażania oraz przebiegu. Przed Buzz Media Chruścińska pracowała w niemieckiej organizacji Studierendenwerk, w wydawnictwie Axel Springer Polska jako koordynator projektów specjalnych portalu ofeminin.pl oraz na stanowisku account managera w Numa Group.

Kolejną osobą, która wzmocni Buzz Media jest Marcin Brzostowicz - nowy dyrektor sprzedaży. Będzie on odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do klientów bezpośrednich. Głównym jego zadaniem jest wzrost przychodów związanych z usługami marketingu rekomendacji, digitalowymi i ambientowymi. Brzostowicz ma ponad 5 letnie doświadczenie w pracy dla branży interactive. Współpracował z takimi klientami jak Swatch, TaoTao, Rockstar, Blow, Marwit.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.