Content w najlepszym wydaniu, czyli brand journalism

Content w najlepszym wydaniu, czyli brand journalism

Brief.pl / Aktualności

Jak tworzyć wartościowy i angażujący content? Czym jest brand journalism? W jaki sposób atrakcyjnie opowiadać o marce? Z jakich narzędzi skorzystać? Jak planować kampanie, mierzyć zasięgi i optymalizować wydatki budżetowe? Odpowiedzi na te pytania w najnowszym e-booku „Content Standard” na temat brand journalismu, którego wydawcą jest ContentHouse.

-

Brand journalism nową erą PR?

 

- Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR - jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.

E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/

Standardy dobrego contentu

 

„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierających się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.