MCS - Innowacyjne metody rozwoju firm i zasobów ludzkich

Brief TV / Wiedza

Poznaj szczegółowo zmiany jakie niesie za sobą nowa perspektywa unijna na lata 2014-2020. Dowiedz się jak skorzystać z innowacyjnych narzędzi szkoleniowych. Sprawdź jak Twoja firma może zyskać na współpracy z biznesem. Zagadnienia przybliżają eksperci z firmy MCS.

-
SPONSOROWANE

Fundusze unijne czy innowacyjne metody szkoleń dla przedsiębiorców mogą być pośrednim źródłem sukcesu. Jednak najpierw należy wiedzieć jak je pozyskać, jak z nich skorzystać i jakie warunki należy spełnić aby osiągnąć zamierzone efekty? 

- Najważniejszy podczas starania się o dofinansowanie unijne jest cel - mówi Ewelina Kisiel, specjalista ds. pozyskiwania środków z UE. - Przedsiębiorstwo powinno założyć cel, który będzie jasny i konkretny, a przede wszystkim realny do osiągnięcia - dodaje. 

Co dalej? Eksperci krok po kroku tłumaczą zagadnienia związane m.in. z nową perspektywą unijną, funduszami unijnym i szkoleniami. 

 ::

Partnerem projektu jest   

 www.mcs.edu.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.