MCS - Innowacyjne metody rozwoju firm i zasobów ludzkich

Brief TV / Wiedza

Poznaj szczegółowo zmiany jakie niesie za sobą nowa perspektywa unijna na lata 2014-2020. Dowiedz się jak skorzystać z innowacyjnych narzędzi szkoleniowych. Sprawdź jak Twoja firma może zyskać na współpracy z biznesem. Zagadnienia przybliżają eksperci z firmy MCS.

-
SPONSOROWANE

Fundusze unijne czy innowacyjne metody szkoleń dla przedsiębiorców mogą być pośrednim źródłem sukcesu. Jednak najpierw należy wiedzieć jak je pozyskać, jak z nich skorzystać i jakie warunki należy spełnić aby osiągnąć zamierzone efekty? 

- Najważniejszy podczas starania się o dofinansowanie unijne jest cel - mówi Ewelina Kisiel, specjalista ds. pozyskiwania środków z UE. - Przedsiębiorstwo powinno założyć cel, który będzie jasny i konkretny, a przede wszystkim realny do osiągnięcia - dodaje. 

Co dalej? Eksperci krok po kroku tłumaczą zagadnienia związane m.in. z nową perspektywą unijną, funduszami unijnym i szkoleniami. 

 ::

Partnerem projektu jest   

 www.mcs.edu.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.