MCS - Innowacyjne metody rozwoju firm i zasobów ludzkich

Brief TV / Wiedza

Poznaj szczegółowo zmiany jakie niesie za sobą nowa perspektywa unijna na lata 2014-2020. Dowiedz się jak skorzystać z innowacyjnych narzędzi szkoleniowych. Sprawdź jak Twoja firma może zyskać na współpracy z biznesem. Zagadnienia przybliżają eksperci z firmy MCS.

-
SPONSOROWANE

Fundusze unijne czy innowacyjne metody szkoleń dla przedsiębiorców mogą być pośrednim źródłem sukcesu. Jednak najpierw należy wiedzieć jak je pozyskać, jak z nich skorzystać i jakie warunki należy spełnić aby osiągnąć zamierzone efekty? 

- Najważniejszy podczas starania się o dofinansowanie unijne jest cel - mówi Ewelina Kisiel, specjalista ds. pozyskiwania środków z UE. - Przedsiębiorstwo powinno założyć cel, który będzie jasny i konkretny, a przede wszystkim realny do osiągnięcia - dodaje. 

Co dalej? Eksperci krok po kroku tłumaczą zagadnienia związane m.in. z nową perspektywą unijną, funduszami unijnym i szkoleniami. 

 ::

Partnerem projektu jest   

 www.mcs.edu.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.