wp - grudzien 2016

Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk zapraszają na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpią Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk.

-

Podczas cyklu szkoleń Paweł Klimiuk i Michał Bonarowski poprowadzą panel pt.:

 

Brand Journal w praktyce: jak zacząć? 

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

• Poznasz elementy niezbędne do rozpoczęcia wydawania własnego medium
• Dowiesz się jak wyznaczyć stakeholderów zewnętrznych i wewnętrznych
• Prekonasz się czy trzeba zatrudniać dzienniakarzy do brandjournala?
• Zrozumiesz jakie funkcje CMS są niezbędne a jakie nie?
• Dowiesz się czy brandjournal może zastąpić biuro prasowe?
• Stworzysz strategię własnego brandjurnala

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Michał Bonarowski

 

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Pełni funkcję  PR Brand Managera w Allegro.pl - największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ekspert Superbrands, juror konkursu Effie w 2014.

 

Paweł Klimiuk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Allegro, gdzie odpowiada nie tylko za PR, ale również komunikację wewnętrznąi CSR, w tym za Fundację Allegro All For Planet. Członek European Association of Communication Directors. Zajmuje się komunikacją od ponad 16 lat, więc jak sam o sobie mówi – pamięta czasy kiedy teksty przenosiło się między komputerami na dyskietkach, informacje prasowe wysyłało faksem, a redakcje chciały i mogły sobie pozwolić na wysyłać dziennikarzy na zagraniczne study tours. Doświadczenie w komunikacji zdobywał m.in. w lotnictwie i branży finansowo-inwestycyjnej. Od 2009 roku pracuje “w internetach” – najpierw w Grupie Onet a od 2012 r. dla Grupy Allegro. Prywatnie pasjonat vintage audio, winyli i książkowych reportaży.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.