Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk zapraszają na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpią Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk.

-

Podczas cyklu szkoleń Paweł Klimiuk i Michał Bonarowski poprowadzą panel pt.:

 

Brand Journal w praktyce: jak zacząć? 

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

• Poznasz elementy niezbędne do rozpoczęcia wydawania własnego medium
• Dowiesz się jak wyznaczyć stakeholderów zewnętrznych i wewnętrznych
• Prekonasz się czy trzeba zatrudniać dzienniakarzy do brandjournala?
• Zrozumiesz jakie funkcje CMS są niezbędne a jakie nie?
• Dowiesz się czy brandjournal może zastąpić biuro prasowe?
• Stworzysz strategię własnego brandjurnala

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Michał Bonarowski

 

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Pełni funkcję  PR Brand Managera w Allegro.pl - największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ekspert Superbrands, juror konkursu Effie w 2014.

 

Paweł Klimiuk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Allegro, gdzie odpowiada nie tylko za PR, ale również komunikację wewnętrznąi CSR, w tym za Fundację Allegro All For Planet. Członek European Association of Communication Directors. Zajmuje się komunikacją od ponad 16 lat, więc jak sam o sobie mówi – pamięta czasy kiedy teksty przenosiło się między komputerami na dyskietkach, informacje prasowe wysyłało faksem, a redakcje chciały i mogły sobie pozwolić na wysyłać dziennikarzy na zagraniczne study tours. Doświadczenie w komunikacji zdobywał m.in. w lotnictwie i branży finansowo-inwestycyjnej. Od 2009 roku pracuje “w internetach” – najpierw w Grupie Onet a od 2012 r. dla Grupy Allegro. Prywatnie pasjonat vintage audio, winyli i książkowych reportaży.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.