Martin Stankiewicz #BRIEFmorning 039

Brief TV / Aktualności

Czy polski YouTube dojrzewa? Jaką rolę w komunikacji z widownią pełnią Snapchat, Instagram czy Facebook? Jak skutecznie zaistnieć na YouTube jako marka? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Martin Stankiewicz.

-

"Youtuber jest w jakiś sposób wzorcem dla młodego czowieka. (...) Jeżeli youtuber ma do wyboru powiedzieć komuś banalną ale wartościową rzecz albo powiedzieć coś o za przeproszeniem kupie to lepiej powiedzieć tą wartościową rzecz." - mówi Martin Stankiewicz.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.