Martin Stankiewicz #BRIEFmorning 039

Brief TV / Aktualności

Czy polski YouTube dojrzewa? Jaką rolę w komunikacji z widownią pełnią Snapchat, Instagram czy Facebook? Jak skutecznie zaistnieć na YouTube jako marka? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Martin Stankiewicz.

-

"Youtuber jest w jakiś sposób wzorcem dla młodego czowieka. (...) Jeżeli youtuber ma do wyboru powiedzieć komuś banalną ale wartościową rzecz albo powiedzieć coś o za przeproszeniem kupie to lepiej powiedzieć tą wartościową rzecz." - mówi Martin Stankiewicz.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.