Jacek Amsterdamski, Grupa WP #BRIEFmorning 038

Brief TV / Aktualności

Jakie trendy kształtują strategię Wirtualnej Polski w obszarze video w 2016 roku? Czym różni się video w internecie od tradycyjnej TV? Czy wejście Netflixa do Polski coś zmieni? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ był dziś rano Jacek Amsterdamski, Head of Video w Grupie Wirtualna Polska.

-

"Czekamy na dokumenty z krajowej rady. (...) Pewnie ruszymy w tym roku." -  mówi Jacek Amsterdamski, Head of Video w Grupie Wirtualna Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.