Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpi Artur Jabłoński.

-

Dlaczego warto wiedzieć jak tworzyć dobre treści firmowe?

 

"Wiesz, jaki jest zazwyczaj najgorszy tekst na stronie internetowej firmy? Tekst „o firmie” właśnie. Nie umiemy opowiadać o sobie i własnym biznesie w przekonujący i interesujący sposób. Tymczasem nikt sam z siebie nie będzie chciał zapoznawać się z treściami Twojej firmy, jeżeli nie będą przyciągały uwagi.

Na szczęście tworzenia angażujących i skutecznych treści można się nauczyć. Istnieją pewne sprawdzone praktyki i schematy tego, co ludzie chcą oglądać, a co możesz powiązać ze swoją marką. Są one oparte na wiedzy psychologicznej na temat naszej natury, na przykład słabości do opowiadania historii. Potem pozostaje tylko pokazać nasze treści potencjalnym klientom i obserwować, jak dają się wciągnąć w snutą przez nas historię." - tłumaczy Artur Jabłoński. 

::

Podczas cyklu szkoleń  Artur Jabłoński poprowadzi panel pt.:

Jakie treści lubią ludzie? Czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować!

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Dowiesz się jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej?
• Przekonasz się jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu?
• Poznasz jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego?

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::


Artur Jabłoński, fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie marketingu i komunikacji firmom i instytucjom różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury i startupy. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze blog o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.