Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpi Artur Jabłoński.

-

Dlaczego warto wiedzieć jak tworzyć dobre treści firmowe?

 

"Wiesz, jaki jest zazwyczaj najgorszy tekst na stronie internetowej firmy? Tekst „o firmie” właśnie. Nie umiemy opowiadać o sobie i własnym biznesie w przekonujący i interesujący sposób. Tymczasem nikt sam z siebie nie będzie chciał zapoznawać się z treściami Twojej firmy, jeżeli nie będą przyciągały uwagi.

Na szczęście tworzenia angażujących i skutecznych treści można się nauczyć. Istnieją pewne sprawdzone praktyki i schematy tego, co ludzie chcą oglądać, a co możesz powiązać ze swoją marką. Są one oparte na wiedzy psychologicznej na temat naszej natury, na przykład słabości do opowiadania historii. Potem pozostaje tylko pokazać nasze treści potencjalnym klientom i obserwować, jak dają się wciągnąć w snutą przez nas historię." - tłumaczy Artur Jabłoński. 

::

Podczas cyklu szkoleń  Artur Jabłoński poprowadzi panel pt.:

Jakie treści lubią ludzie? Czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować!

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Dowiesz się jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej?
• Przekonasz się jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu?
• Poznasz jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego?

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::


Artur Jabłoński, fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie marketingu i komunikacji firmom i instytucjom różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury i startupy. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze blog o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.