Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpi Artur Jabłoński.

-

Dlaczego warto wiedzieć jak tworzyć dobre treści firmowe?

 

"Wiesz, jaki jest zazwyczaj najgorszy tekst na stronie internetowej firmy? Tekst „o firmie” właśnie. Nie umiemy opowiadać o sobie i własnym biznesie w przekonujący i interesujący sposób. Tymczasem nikt sam z siebie nie będzie chciał zapoznawać się z treściami Twojej firmy, jeżeli nie będą przyciągały uwagi.

Na szczęście tworzenia angażujących i skutecznych treści można się nauczyć. Istnieją pewne sprawdzone praktyki i schematy tego, co ludzie chcą oglądać, a co możesz powiązać ze swoją marką. Są one oparte na wiedzy psychologicznej na temat naszej natury, na przykład słabości do opowiadania historii. Potem pozostaje tylko pokazać nasze treści potencjalnym klientom i obserwować, jak dają się wciągnąć w snutą przez nas historię." - tłumaczy Artur Jabłoński. 

::

Podczas cyklu szkoleń  Artur Jabłoński poprowadzi panel pt.:

Jakie treści lubią ludzie? Czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować!

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Dowiesz się jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej?
• Przekonasz się jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu?
• Poznasz jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego?

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::


Artur Jabłoński, fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie marketingu i komunikacji firmom i instytucjom różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury i startupy. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze blog o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.