Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Artur Jabłoński zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpi Artur Jabłoński.

-

Dlaczego warto wiedzieć jak tworzyć dobre treści firmowe?

 

"Wiesz, jaki jest zazwyczaj najgorszy tekst na stronie internetowej firmy? Tekst „o firmie” właśnie. Nie umiemy opowiadać o sobie i własnym biznesie w przekonujący i interesujący sposób. Tymczasem nikt sam z siebie nie będzie chciał zapoznawać się z treściami Twojej firmy, jeżeli nie będą przyciągały uwagi.

Na szczęście tworzenia angażujących i skutecznych treści można się nauczyć. Istnieją pewne sprawdzone praktyki i schematy tego, co ludzie chcą oglądać, a co możesz powiązać ze swoją marką. Są one oparte na wiedzy psychologicznej na temat naszej natury, na przykład słabości do opowiadania historii. Potem pozostaje tylko pokazać nasze treści potencjalnym klientom i obserwować, jak dają się wciągnąć w snutą przez nas historię." - tłumaczy Artur Jabłoński. 

::

Podczas cyklu szkoleń  Artur Jabłoński poprowadzi panel pt.:

Jakie treści lubią ludzie? Czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować!

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Dowiesz się jakimi cechami odznacza się dobra treść, która jest chętnie podawana dalej?
• Przekonasz się jak powinien wyglądać i być napisany dobry tekst - od newslettera po artykuł na blogu?
• Poznasz jakie rodzaje treści pasują do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego?

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::


Artur Jabłoński, fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie marketingu i komunikacji firmom i instytucjom różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury i startupy. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze blog o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń!

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.