Michał Lisiecki, PMPG Polskie Media SA #BRIEFmorning 037

Brief TV / Aktualności

Jaki jest cel oznaczania okładki czasopisma flagą narodową? Dlaczego politycy powinni wspierać rozwój mediów z polskim kapitałem i jak mogą to robić? Jak skutecznie promować polski biznes na świecie? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Michal Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media SA, wydawca WPROST i DoRzeczy.

-

"Politycy mogą zrobić bardzo prostą rzecz, co chyba zreszta teraz dobrze realizują, czyli dawać wywiady najpierw do mediów polskich. Niech nas cytują media zagraniczne." - mówi Michał Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media SA.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.