Michał Lisiecki, PMPG Polskie Media SA #BRIEFmorning 037

Brief TV / Aktualności

Jaki jest cel oznaczania okładki czasopisma flagą narodową? Dlaczego politycy powinni wspierać rozwój mediów z polskim kapitałem i jak mogą to robić? Jak skutecznie promować polski biznes na świecie? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Michal Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media SA, wydawca WPROST i DoRzeczy.

-

"Politycy mogą zrobić bardzo prostą rzecz, co chyba zreszta teraz dobrze realizują, czyli dawać wywiady najpierw do mediów polskich. Niech nas cytują media zagraniczne." - mówi Michał Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media SA.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.