Grzegorz Miłkowski zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Grzegorz Miłkowski zaprasza na szkolenie z Brand Journalismu!

Brief.pl / Aktualności

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający Content House.

-

Czym jest Brand Journalism? 

 

"Brand journalism to tak naprawdę „nowy PR”, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR - jednostronne i w nikłym stopniu angażujące konsumenta, w działania wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka" - tłumaczy Grzegorz Miłkowski.

::

Podczas cyklu szkoleń Grzegorz Miłkowski poprowadzi szkolenie pt.

"Brand journalism, czyli biznes pełen treści - budowanie mediów, które kreują pożądany wizerunek firmy i zwiększają sprzedaż"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?  

 

• Poznasz wartość i korzyści wynikające z tej formy komunikacji
• Dowiesz się jakich narzędzi używać oraz w jaki sposób tworzyć własne media?
• Nauczysz się jak brand journalism przełożyć na realne efekty sprzedażowe?
• Dowiesz się jak tworzyć strategię dla własnych mediów?
• Poznasz sposoby na skłonienie konsumentów, by dołączyli do Twojej bazy i czytali Twoje komunikaty
• Przekonasz się jak zbudować ekosystem marketingowy wokół swoich kanałów komunikacji?
• Dowiesz się w jaki sposób określić ROI w brand journalismie?

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający Content House. W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Jest twórcą i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MobileClick.pl oraz MarketingLink.pl - internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.