Deklaracja Poznańska zaprezentowana na konferencji w Rio de Janeiro

Deklaracja Poznańska zaprezentowana na konferencji w Rio de Janeiro

Brief for Poland / Aktualności

Deklaracja Poznańska "Fair Trade Beyond 2015", podpisana po raz pierwszy w listopadzie 2012 roku w stolicy Wielkopolski, została zaprezentowana podczas Światowego Tygodnia Sprawiedliwego Handlu, który od niedzieli trwa w brazylijskim Rio de Janeiro.

-

Deklaracja jest apelem do światowych liderów, by w planach ONZ na rzecz rozwoju po 2015 roku, które mają zastąpić Milenijne Cele Rozwoju, uwzględnili wspieranie i promowanie Sprawiedliwego Handlu.

- Wzywamy światowych liderów, by przyłączyli się do tych, którzy myślą globalnie, a działają lokalnie - powiedział podczas brazylijskiej konferencji Sergi Corbalan, dyrektor wykonawczy Biura Rzecznictwa Sprawiedliwego Handlu w Brukseli.

Jak poinformował PAP, w środę uczestniczący w konferencji delegat Polskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwego Handlu Tadeusz Makulski, dokument, który od czasu zaprezentowania w Poznaniu podpisali przedstawiciele 27 krajów, gospodarz brazylijskiej konferencji przekaże uczestnikom Zgromadzenia Ogólnego Narodów Zjednoczonych 23 września 2013 roku.

Kampania "Fair Trade Beyond 2015" została zainaugurowana podczas VI Międzynarodowej konferencji Fair Trade Towns w Poznaniu. 10 listopada 2012 roku prezydent Poznania Ryszard Grobelny podpisał jako pierwszy Deklarację Poznańską "Fair Trade Beyond 2015".

Poznań jest jedynym polskim miastem, które ma tytuł miasta przyjaznego dla sprawiedliwego handlu. W 2013 roku mają zostać opracowane nowe cele ONZ, które mają doprowadzić do zrównoważonego rozwoju świata po roku 2015. Milenijne Cele Rozwoju (Millennium Development Goals) to osiem celów, które 189 krajów członkowskich ONZ zobowiązało się osiągnąć do 2015 r. Do tego czasu ma się m.in. zmniejszyć liczba ludzi najuboższych, wszystkie dzieci mają mieć zapewnioną edukację na poziomie podstawowym, ma się zwiększyć dostęp do czystej wody pitnej i zmniejszyć wskaźnik umieralności dzieci i kobiet.

:: ::

Więcej o Poznaniu w kontekście tytułu miasta przyjaznego dla sprawiedliwego handlu można przeczytać w majowym wydaniu miesięcznika "Brief". Zachęcamy do lektury!

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.