Najlepsze wydarzenie lata 2015 - relacja wideo

Brief for Poland / Aktualności

- Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować, a w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie - mówi Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team. 9 grudnia 2015 roku w restauracji Trzy Kolory zostały ogłoszone wyniki konkursu „Najlepsze Wydarzenie Lata 2015”. Zobacz relację z tej uroczystości.

-

Konkurs organizowany przez Brief for Poland miał na celu wyłonienie najciekawszych wydarzeń skupionych wokół takich kategorii jak: sport, muzyka, kultura i inne. Wydarzeń, które nie tylko promują wymienione dziedziny, dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie wizerunek naszego kraju. Do konkursu mogły być zgłoszone wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 r.

Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonało jury pod przewodnictwem Czesława Langa, biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca, działania marketingowe, a także sukces organizacyjny przedsięwzięcia. Kapituła konkursu oceniała także to, w jakim stopniu impreza wpisywała się w DNA miejsca i strategię rozwoju.

- Do konkursu zgłoszono wiele bardzo ciekawych projektów, trudno było mi wskazać ten jeden najlepszy. Dla mnie ważne jest to, że w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie. Praca w kapitule konkursu była niezwykle inspirująca, po raz kolejny przekonałem się, że Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować - mówi Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team.

W każdej kategorii zostały wyłonione I, II i III miejsce. Kapituła zdecydowała także o przyznaniu nagrody Grand Prix dla wydarzenia, które najbardziej wyróżniało się spośród zgłoszonych projektów i najpełniej spełniało kryteria konkursu. Nagrodę tę zdobyła agencja Planet PR za European Rover Challenge. - Wygrana w konkursie Brief for Poland jest docenieniem naszej ciężkiej pracy nad European Rover Challenge, jest dla nas potwierdzeniem, że to co robimy jest po prostu dobre - mówi Łukasz Wilczyński, CEO, Planet PR.

 

Zobacz listę zwycięzców

Uroczystość wręczania wyróżnień była poprzedzona debatą na temat roli eventów w budowaniu silnych marek. W dyskusji udział wzięli: Czesław Lang, przewodniczący Jury, dyrektor generalny Lang Team; Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Rafał Mrzygłocki, prezes Grupy Aram. Debatę prowadził Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, twórca platformy „Brief for Poland”.

Już wkrótce zdradzimy szczegóły na temat zimowej edycji konkursu na najlepsze wydarzenie.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.