Najlepsze wydarzenie lata 2015 - relacja wideo

Brief for Poland / Aktualności

- Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować, a w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie - mówi Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team. 9 grudnia 2015 roku w restauracji Trzy Kolory zostały ogłoszone wyniki konkursu „Najlepsze Wydarzenie Lata 2015”. Zobacz relację z tej uroczystości.

-

Konkurs organizowany przez Brief for Poland miał na celu wyłonienie najciekawszych wydarzeń skupionych wokół takich kategorii jak: sport, muzyka, kultura i inne. Wydarzeń, które nie tylko promują wymienione dziedziny, dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie wizerunek naszego kraju. Do konkursu mogły być zgłoszone wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 r.

Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonało jury pod przewodnictwem Czesława Langa, biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca, działania marketingowe, a także sukces organizacyjny przedsięwzięcia. Kapituła konkursu oceniała także to, w jakim stopniu impreza wpisywała się w DNA miejsca i strategię rozwoju.

- Do konkursu zgłoszono wiele bardzo ciekawych projektów, trudno było mi wskazać ten jeden najlepszy. Dla mnie ważne jest to, że w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie. Praca w kapitule konkursu była niezwykle inspirująca, po raz kolejny przekonałem się, że Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować - mówi Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team.

W każdej kategorii zostały wyłonione I, II i III miejsce. Kapituła zdecydowała także o przyznaniu nagrody Grand Prix dla wydarzenia, które najbardziej wyróżniało się spośród zgłoszonych projektów i najpełniej spełniało kryteria konkursu. Nagrodę tę zdobyła agencja Planet PR za European Rover Challenge. - Wygrana w konkursie Brief for Poland jest docenieniem naszej ciężkiej pracy nad European Rover Challenge, jest dla nas potwierdzeniem, że to co robimy jest po prostu dobre - mówi Łukasz Wilczyński, CEO, Planet PR.

 

Zobacz listę zwycięzców

Uroczystość wręczania wyróżnień była poprzedzona debatą na temat roli eventów w budowaniu silnych marek. W dyskusji udział wzięli: Czesław Lang, przewodniczący Jury, dyrektor generalny Lang Team; Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Rafał Mrzygłocki, prezes Grupy Aram. Debatę prowadził Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, twórca platformy „Brief for Poland”.

Już wkrótce zdradzimy szczegóły na temat zimowej edycji konkursu na najlepsze wydarzenie.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.