Brand Journalism w praktyce: III edycja Akademii Smaku Bosch

Brand Journalism w praktyce: III edycja Akademii Smaku Bosch

Brief.pl / Inspiracje

Inspirujące przepisy, praktyczne triki, kulinarne porady ekspertów i gwiazda ekranu – rusza trzecia edycja Akademii Smaku a zarazem pierwsza zrealizowana z tak dużym rozmachem. Nad merytoryką projektu kulinarnego realizowanego przez markę Bosch w Polsce czuwać będą gospodarze: ceniony szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz dwaj popularni blogerzy kulinarni: Tomasz Lach (Zajadam.pl) i Piotr Ogiński (Kocham gotować). Tajniki sztuki kulinarnej będzie zgłębiać z nimi znana aktorka, Katarzyna Glinka.

-

Akademia Smaku realizowana jest od 2013 roku. - Popularność poprzednich edycji Akademii Smaku zainspirowała nas do stworzenia kolejnej jej odsłony. Tegoroczna edycja to ogromny, długofalowy projekt wykorzystujący synergię wielu mediów. Dzięki atrakcyjnej konwencji, zaangażowaniu kulinarnych ekspertów i znanych, lubianych twarzy, będzie edukował i angażował odbiorców. To pierwsza w Polsce Akademia online, która doczekała się również wersji telewizyjnej. Jesteśmy przekonani, ze nowa Akademia Smaku zainspiruje miliony Polaków do spełniania swoich kulinarnych fantazji… razem z marką Bosch – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Brand Marketing Director, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.

Synergia mediów


Akademia Smaku realizowana będzie wielokanałowo. – Połączenie działań online oraz offline, również w TV, zapewnia szerokie dotarcie do zróżnicowanej wiekowo grupy docelowej. W skład projektu wchodzą kulinarne wideowarsztaty, konkursy dla konsumentów, spotkania kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji, e-magazyny, serwis www.akademiasmaku.pl, serial telewizyjny oraz wydana na zakończenie projektu książka kucharska – Tomasz Michalik, Business Development Director z Agencji INSIGNIA. Akademia zostanie wsparta silną kampanią w telewizji oraz w internecie.

Mocne zaangażowanie blogosfery


- Uczestnikami poprzednich edycji Akademii Smaku byli blogerzy. Tym razem postanowiliśmy postawić ich nie w roli uczniów, a nauczycieli, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i w kreatywny sposób podejmować kulinarne wyzwania. Piotrek z Kocham gotować i Tomek z Zajadam.pl będą promować Akademię także na swoich blogach, których łączny zasięg wynosi ponad milion unikalnych użytkowników miesięcznie – komentuje Anna Drozdowska, Head of Communication, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.

 

Kulinarny serial


Nowością w Akademii Smaku jest silna obecność w telewizji. Utrzymany w zabawnej konwencji serial telewizyjny według autorskiego scenariusza, w którym weźmie udział Katarzyna Glinka znana m.in. z „Barw Szczęścia” oraz Tomasz Jakubiak, jeden z czołowych ekspertów kulinarnych, będzie zachęcał telewidzów do odwiedzenia serwisu www.akademiasmaku.pl, gdzie znajdą wszystkie warsztaty online. Dwanaście odcinków miniserialu zostanie wyemitowanych od 8 stycznia w każdy piątek o godz. 19:55 i poniedziałek o 10:50 w TVP2. Dodatkowo spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Projekt będzie wsparty silną kampanią telewizyjną, w ramach której emitowane będą dwa 30-sekundowe spoty.

Kulinarne vademecum


Eksperci Akademii przeprowadzą 10 kulinarnych wideowarsztatów, w ramach których przedstawią kompleksowo takie kulinarne obszary, jak np. makarony, jajka, mąka, zupy czy pieczywo. Zasada jest prosta: szef kuchni - Tomasz Jakubiak, przedstawia Katarzynie Glince temat w sposób klasyczny, a blogerzy podchodzą do wyzwania niestandardowo. Każdy z warsztatów zwieńczony będzie konkursem dla internautów. Autorskie przepisy uczestników konkursu oceniać będzie Kolegium Redakcyjne i autorzy najlepszych przepisów wezmą udział w warsztatach kulinarnych w Centrum Domowych Inspiracji, gdzie, wraz z ekspertami oraz gwiazdą, będą mogli nauczyć się nowych technik i sposobów na przygotowanie fantastycznych dań. Kulinarnym podsumowaniem całego miesiąca będzie e-magazyn. Centrum kampanii będzie stanowić serwis www.akademiasmaku.pl

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE Z BRAND JOURNALISM

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń z content marketingu

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.