Maciek Budzich, mediafun #BRIEFmorning 035

Brief TV / Aktualności

Czy udział w ‪#‎WOŚP‬ może być skutecznym narzędziem marketingowym i które marki robią to dobrze? Czego marketerzy mogą nauczyć się od ‪#‎WOŚP2016‬? Do czego służy ‪#‎Periscope‬ i jak łączyć go z innymi kanałami komunikacji? Gościem Krzysztofa Bulskiego ‪#‎BRIEFmorning‬ był dziś Maciek Budzich, blog mediafun.

-

"To nie jest tak, że pojawiasz się na WOŚP i twoje obroty wrosną albo twój wizerunek się poprawi. (...) WOŚP nie daje rozpoznawalności w prezencie." - mówi Maciek Budzich, blog mediafun.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.