Maciek Budzich, mediafun #BRIEFmorning 035

Brief TV / Aktualności

Czy udział w ‪#‎WOŚP‬ może być skutecznym narzędziem marketingowym i które marki robią to dobrze? Czego marketerzy mogą nauczyć się od ‪#‎WOŚP2016‬? Do czego służy ‪#‎Periscope‬ i jak łączyć go z innymi kanałami komunikacji? Gościem Krzysztofa Bulskiego ‪#‎BRIEFmorning‬ był dziś Maciek Budzich, blog mediafun.

-

"To nie jest tak, że pojawiasz się na WOŚP i twoje obroty wrosną albo twój wizerunek się poprawi. (...) WOŚP nie daje rozpoznawalności w prezencie." - mówi Maciek Budzich, blog mediafun.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.