Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Brief for Poland / Technologie

Polskie ambasady w Czarnogórze i na Słowacji na swoich kontach twitterowych uczą przydatnych słówek w obcych językach. Dyplomaci liczą, że dzięki ich działaniom Polakom w czasie wakacji łatwiej będzie np. zrobić zakupy czy zapytać o drogę w tych krajach.

-

Jako pierwsza kilka miesięcy temu słówek zaczęła uczyć Ambasada RP w Podgoricy. Robi to regularnie na swoim koncie na Twitterze. Od tego tygodnia Polacy korzystający z tego serwisu mikroblogowego mogą uczyć się także prostych zwrotów w języku słowackim. Wystarczy śledzić konto Ambasady RP w Bratysławie, lub wpisać w wyszukiwarce Twittera hashtag #oknoPLSK.

Polskie placówki dyplomatyczne na całym świecie i przedstawiciele MSZ prowadzą łącznie ponad 150 kont na Twitterze. Ich listę można znaleźć pod linkiem.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.