Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Brief for Poland / Technologie

Polskie ambasady w Czarnogórze i na Słowacji na swoich kontach twitterowych uczą przydatnych słówek w obcych językach. Dyplomaci liczą, że dzięki ich działaniom Polakom w czasie wakacji łatwiej będzie np. zrobić zakupy czy zapytać o drogę w tych krajach.

-

Jako pierwsza kilka miesięcy temu słówek zaczęła uczyć Ambasada RP w Podgoricy. Robi to regularnie na swoim koncie na Twitterze. Od tego tygodnia Polacy korzystający z tego serwisu mikroblogowego mogą uczyć się także prostych zwrotów w języku słowackim. Wystarczy śledzić konto Ambasady RP w Bratysławie, lub wpisać w wyszukiwarce Twittera hashtag #oknoPLSK.

Polskie placówki dyplomatyczne na całym świecie i przedstawiciele MSZ prowadzą łącznie ponad 150 kont na Twitterze. Ich listę można znaleźć pod linkiem.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.