Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Brief for Poland / Technologie

Polskie ambasady w Czarnogórze i na Słowacji na swoich kontach twitterowych uczą przydatnych słówek w obcych językach. Dyplomaci liczą, że dzięki ich działaniom Polakom w czasie wakacji łatwiej będzie np. zrobić zakupy czy zapytać o drogę w tych krajach.

-

Jako pierwsza kilka miesięcy temu słówek zaczęła uczyć Ambasada RP w Podgoricy. Robi to regularnie na swoim koncie na Twitterze. Od tego tygodnia Polacy korzystający z tego serwisu mikroblogowego mogą uczyć się także prostych zwrotów w języku słowackim. Wystarczy śledzić konto Ambasady RP w Bratysławie, lub wpisać w wyszukiwarce Twittera hashtag #oknoPLSK.

Polskie placówki dyplomatyczne na całym świecie i przedstawiciele MSZ prowadzą łącznie ponad 150 kont na Twitterze. Ich listę można znaleźć pod linkiem.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.