#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa

Brief TV / Inspiracje

Jak tworzyć opowieść dla swojej marki i jak sprzedawać treścią? Jak nauczyć się analizować internetowe trendy? Jak rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści? Zapraszamy na kolejne wydanie programu #KISZMASZ360, w którym gośćmi Grzegorza Kiszluka są Paweł Klimiuk, Grzegorz Kosson, Kuba Kaliciński i Albert Hupa.

-

Zapraszamy na spotkanie z naszymi ekspertami podczas cyklu szkoleń: Content marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczne i przyjazne klientom środki osiągania celów promocyjnych. Rozumienie takich pojęć jak brand journalism czy storytelling, a także umiejętność analizytworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji, to dla dziennikarzy, ale również dla marketerów i osób zarządzających komunikacją w firmach i organizacjach obowiązkowa wiedza w XXI wieku.

Podczas szkoleń dowiesz się jak:

* tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści
* tworzyć opowieść dla swojej marki
* sprzedawać treścią
* nauczyć się analizować internetowe trendy
* rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści

Kiedy:


ANALITYKA: 06.04.2016 (środa) => PROGRAM

VIDEO CONTENT MARKETING: 12.04.2016 (wtorek) => PROGRAM



WIĘCEJ

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.