#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa

Brief TV / Inspiracje

Jak tworzyć opowieść dla swojej marki i jak sprzedawać treścią? Jak nauczyć się analizować internetowe trendy? Jak rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści? Zapraszamy na kolejne wydanie programu #KISZMASZ360, w którym gośćmi Grzegorza Kiszluka są Paweł Klimiuk, Grzegorz Kosson, Kuba Kaliciński i Albert Hupa.

-

Zapraszamy na spotkanie z naszymi ekspertami podczas cyklu szkoleń: Content marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczne i przyjazne klientom środki osiągania celów promocyjnych. Rozumienie takich pojęć jak brand journalism czy storytelling, a także umiejętność analizytworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji, to dla dziennikarzy, ale również dla marketerów i osób zarządzających komunikacją w firmach i organizacjach obowiązkowa wiedza w XXI wieku.

Podczas szkoleń dowiesz się jak:

* tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści
* tworzyć opowieść dla swojej marki
* sprzedawać treścią
* nauczyć się analizować internetowe trendy
* rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści

Kiedy:


ANALITYKA: 06.04.2016 (środa) => PROGRAM

VIDEO CONTENT MARKETING: 12.04.2016 (wtorek) => PROGRAM



WIĘCEJ

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.