Bełchatów z nową strategią promocji

Brief for Poland / Aktualności

Bełchatów wdraża nową strategię komunikacji i promocji. Miasto zaprezentowało nowy logotyp oraz hasło promocyjne, które brzmi: „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.

-

Projekt jest realizowany pod nazwą „Opracowanie Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim”, współfinansowany w 85 proc. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

- Prezentujemy nowy wizerunek naszego miasta – miejsca pełnego energii i spektakularnych wydarzeń, dobrego do życia i inwestowania, dbającego o potrzeby mieszkańców i środowisko naturalne. Dążymy do umacniania wizerunku Bełchatowa jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski, nie tylko w aspekcie gospodarczym i ekonomicznym, ale także w zakresie tworzenia głównego ośrodka myśli energetycznej w Polsce - przekonują włodarze miasta.

Nowa identyfikacja wizualna

Symbol „power” ma zachęcać do „włączenia się” i skorzystania z oferty miasta. Natomiast zielony liść ma ukazywać Bełchatów jako miasto dbające o środowisko naturalne, miejsce pełne zieleni. Poprzez zastosowanie koloru pomarańczowego kojarzonego z elektrownią, z Polską Grupą Energetyczną oraz koloru brązowego nawiązującego do węgla brunatnego, nowy logotyp Bełchatowa ma wskazywać także na potencjał gospodarczy miasta jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski.

Uzupełnieniem znaku graficznego jest hasło promocyjne „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”. Zastosowanie przedrostka „re:” ma symbolizować odpowiadanie na wyzwania współczesności, potrzeby mieszkańców, turystów i inwestorów. Wyraz „Akcja” ma odwoływać się do rozwoju miasta oraz aktywności jego mieszkańców.

Bełchatów

Więcej na temat nowego wizerunku Bełchatowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.