Bełchatów z nową strategią promocji

Brief for Poland / Aktualności

Bełchatów wdraża nową strategię komunikacji i promocji. Miasto zaprezentowało nowy logotyp oraz hasło promocyjne, które brzmi: „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.

-

Projekt jest realizowany pod nazwą „Opracowanie Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim”, współfinansowany w 85 proc. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

- Prezentujemy nowy wizerunek naszego miasta – miejsca pełnego energii i spektakularnych wydarzeń, dobrego do życia i inwestowania, dbającego o potrzeby mieszkańców i środowisko naturalne. Dążymy do umacniania wizerunku Bełchatowa jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski, nie tylko w aspekcie gospodarczym i ekonomicznym, ale także w zakresie tworzenia głównego ośrodka myśli energetycznej w Polsce - przekonują włodarze miasta.

Nowa identyfikacja wizualna

Symbol „power” ma zachęcać do „włączenia się” i skorzystania z oferty miasta. Natomiast zielony liść ma ukazywać Bełchatów jako miasto dbające o środowisko naturalne, miejsce pełne zieleni. Poprzez zastosowanie koloru pomarańczowego kojarzonego z elektrownią, z Polską Grupą Energetyczną oraz koloru brązowego nawiązującego do węgla brunatnego, nowy logotyp Bełchatowa ma wskazywać także na potencjał gospodarczy miasta jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski.

Uzupełnieniem znaku graficznego jest hasło promocyjne „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”. Zastosowanie przedrostka „re:” ma symbolizować odpowiadanie na wyzwania współczesności, potrzeby mieszkańców, turystów i inwestorów. Wyraz „Akcja” ma odwoływać się do rozwoju miasta oraz aktywności jego mieszkańców.

Bełchatów

Więcej na temat nowego wizerunku Bełchatowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.