Bełchatów z nową strategią promocji

Brief for Poland / Aktualności

Bełchatów wdraża nową strategię komunikacji i promocji. Miasto zaprezentowało nowy logotyp oraz hasło promocyjne, które brzmi: „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.

-

Projekt jest realizowany pod nazwą „Opracowanie Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim”, współfinansowany w 85 proc. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

- Prezentujemy nowy wizerunek naszego miasta – miejsca pełnego energii i spektakularnych wydarzeń, dobrego do życia i inwestowania, dbającego o potrzeby mieszkańców i środowisko naturalne. Dążymy do umacniania wizerunku Bełchatowa jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski, nie tylko w aspekcie gospodarczym i ekonomicznym, ale także w zakresie tworzenia głównego ośrodka myśli energetycznej w Polsce - przekonują włodarze miasta.

Nowa identyfikacja wizualna

Symbol „power” ma zachęcać do „włączenia się” i skorzystania z oferty miasta. Natomiast zielony liść ma ukazywać Bełchatów jako miasto dbające o środowisko naturalne, miejsce pełne zieleni. Poprzez zastosowanie koloru pomarańczowego kojarzonego z elektrownią, z Polską Grupą Energetyczną oraz koloru brązowego nawiązującego do węgla brunatnego, nowy logotyp Bełchatowa ma wskazywać także na potencjał gospodarczy miasta jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski.

Uzupełnieniem znaku graficznego jest hasło promocyjne „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”. Zastosowanie przedrostka „re:” ma symbolizować odpowiadanie na wyzwania współczesności, potrzeby mieszkańców, turystów i inwestorów. Wyraz „Akcja” ma odwoływać się do rozwoju miasta oraz aktywności jego mieszkańców.

Bełchatów

Więcej na temat nowego wizerunku Bełchatowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.