Bełchatów z nową strategią promocji

Brief for Poland / Aktualności

Bełchatów wdraża nową strategię komunikacji i promocji. Miasto zaprezentowało nowy logotyp oraz hasło promocyjne, które brzmi: „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.

-

Projekt jest realizowany pod nazwą „Opracowanie Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim”, współfinansowany w 85 proc. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

- Prezentujemy nowy wizerunek naszego miasta – miejsca pełnego energii i spektakularnych wydarzeń, dobrego do życia i inwestowania, dbającego o potrzeby mieszkańców i środowisko naturalne. Dążymy do umacniania wizerunku Bełchatowa jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski, nie tylko w aspekcie gospodarczym i ekonomicznym, ale także w zakresie tworzenia głównego ośrodka myśli energetycznej w Polsce - przekonują włodarze miasta.

Nowa identyfikacja wizualna

Symbol „power” ma zachęcać do „włączenia się” i skorzystania z oferty miasta. Natomiast zielony liść ma ukazywać Bełchatów jako miasto dbające o środowisko naturalne, miejsce pełne zieleni. Poprzez zastosowanie koloru pomarańczowego kojarzonego z elektrownią, z Polską Grupą Energetyczną oraz koloru brązowego nawiązującego do węgla brunatnego, nowy logotyp Bełchatowa ma wskazywać także na potencjał gospodarczy miasta jako Paliwowo-Energetycznej Stolicy Polski.

Uzupełnieniem znaku graficznego jest hasło promocyjne „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”. Zastosowanie przedrostka „re:” ma symbolizować odpowiadanie na wyzwania współczesności, potrzeby mieszkańców, turystów i inwestorów. Wyraz „Akcja” ma odwoływać się do rozwoju miasta oraz aktywności jego mieszkańców.

Bełchatów

Więcej na temat nowego wizerunku Bełchatowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.