Więcej czasu na zgłoszenia dobrych praktyk CSR

Więcej czasu na zgłoszenia dobrych praktyk CSR

Brief.pl / CSR

Jeszcze do 13 stycznia włącznie firmy mogą rejestrować dobre praktyki CSR realizowane w 2015 roku. Zgłoszenie i publikacja w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” jest zupełnie bezpłatna. Z przesłanych przykładów działań firm powstaje co roku największy w Polsce przegląd aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego.

-

Forum Odpowiedzialnego Biznesu uruchomiło formularz do zgłaszania dobrych praktyk CSR, realizowanych w 2015 roku. Przesłane przez firmy aktywności i inicjatywy zaprezentowane zostaną w dorocznym Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Publikacja stanowi największy w Polsce przegląd aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego (w poprzedniej edycji Raportu znalazło się prawie 700 praktyk). Dzięki temu firmy i ich interesariusze zyskują jedyne tak obszerne źródło wiedzy i inspiracji na temat CSR w Polsce.

Zarówno zgłoszenie jak i publikacja dobrych praktyk jest bezpłatna dla firm. Wymagana jest jednak rejestracja i uzupełnienie formularza dostępnego na stronie: raport2015.odpowiedzialnybiznes.pl do dnia 13 stycznia włącznie (środa). Liczba zgłaszanych praktyk nie jest ograniczona, jednak muszą one dotyczyć działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. O ostatecznym zakwalifikowaniu praktyki do raportu rozstrzyga Komitet Merytoryczny złożony z przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu pod przewodnictwem dyrektorki generalnej Marzeny Strzelczak.

Praktyki nowe

 

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” zbiera przykłady działań CSR, które nie były dotychczas publikowane w raporcie, a były realizowane w 2015 roku.

Praktyki długoletnie

 

Obok praktyk nowych jest możliwość zgłaszania praktyk długoletnich, czyli takich, które zostały już przynajmniej raz opisane w raporcie, ale były kontynuowane w ubiegłym roku.

Zgłoszone inicjatywy i projekty CSR firm, podobnie jak w ubiegłych latach, zostaną pogrupowane według 7 obszarów normy ISO 26000:

  •  ład organizacyjny
  • praktyki z zakresu pracy,
  • prawa człowieka,
  • środowisko,
  • uczciwe praktyki operacyjne,
  • zagadnienia konsumenckie,
  • zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

Ogłoszenie Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2015. Dobre praktyki” odbędzie się 31 marca 2016 roku. Szczegóły wydarzenia na początku roku będą podane na portalu odpowiedzialnybiznes.pl.

Zobacz zeszłoroczną edycję Raportu

Tagi:

CSR FOB

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.