Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Brief.pl / Aktualności

Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Jaką rolę pełnią wartości w storytellingu? 

 

- Wartości firmy są często przedstawiane jako lista, z którą nie wiadomo dokładnie, co zrobić. W rzeczywistości wartości przejawiają się w opowieści, a zwłaszcza w zawartym w niej konflikcie  - mówi dr hab. Jacek Wasilewski

::

Podczas cyklu szkoleń Jacek Wasilewski poprowadzi szkolenie pt.:

"Wartości firmy a opowieść. Jak to wygląda w komunikacji?"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
• Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści dla wartości
• Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości?
• Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Jacek Wasilewski, dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu po polsku – Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie wydana przez Saatchi &Saatchi.

Na warsztatach narracyjnych pomaga firmom znaleźć storytellingowe rozwiązania ich problemów komunikacyjnych. Jest analitykiem reklam i komunikacji korporacyjnej oraz analizuje semiotycznie kody kultury. Wykładał semiotykę kultury na SWPS, teorie narracji na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też scenarzystą i dramaturgiem (Ojciec Bóg, Teatr Polonia). Współpracuje z firmą Neuroidea, gdzie łączy analizę narracyjną z danymi biometrycznymi – eytrackingiem i facetrackingiem, opierając się na naukowych podstawach analizy narracyjnej. Czerpie z metod językoznawstwa, semiotyki, narratywistyki, psychologii. Pracował również jako kreator opowieści politycznej i jako twórca przemówień. Jego dewizą jest dyskrecja.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.