Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Brief.pl / Aktualności

Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Jaką rolę pełnią wartości w storytellingu? 

 

- Wartości firmy są często przedstawiane jako lista, z którą nie wiadomo dokładnie, co zrobić. W rzeczywistości wartości przejawiają się w opowieści, a zwłaszcza w zawartym w niej konflikcie  - mówi dr hab. Jacek Wasilewski

::

Podczas cyklu szkoleń Jacek Wasilewski poprowadzi szkolenie pt.:

"Wartości firmy a opowieść. Jak to wygląda w komunikacji?"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
• Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści dla wartości
• Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości?
• Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Jacek Wasilewski, dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu po polsku – Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie wydana przez Saatchi &Saatchi.

Na warsztatach narracyjnych pomaga firmom znaleźć storytellingowe rozwiązania ich problemów komunikacyjnych. Jest analitykiem reklam i komunikacji korporacyjnej oraz analizuje semiotycznie kody kultury. Wykładał semiotykę kultury na SWPS, teorie narracji na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też scenarzystą i dramaturgiem (Ojciec Bóg, Teatr Polonia). Współpracuje z firmą Neuroidea, gdzie łączy analizę narracyjną z danymi biometrycznymi – eytrackingiem i facetrackingiem, opierając się na naukowych podstawach analizy narracyjnej. Czerpie z metod językoznawstwa, semiotyki, narratywistyki, psychologii. Pracował również jako kreator opowieści politycznej i jako twórca przemówień. Jego dewizą jest dyskrecja.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.