Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Brief.pl / Aktualności

Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Jaką rolę pełnią wartości w storytellingu? 

 

- Wartości firmy są często przedstawiane jako lista, z którą nie wiadomo dokładnie, co zrobić. W rzeczywistości wartości przejawiają się w opowieści, a zwłaszcza w zawartym w niej konflikcie  - mówi dr hab. Jacek Wasilewski

::

Podczas cyklu szkoleń Jacek Wasilewski poprowadzi szkolenie pt.:

"Wartości firmy a opowieść. Jak to wygląda w komunikacji?"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
• Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści dla wartości
• Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości?
• Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Jacek Wasilewski, dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu po polsku – Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie wydana przez Saatchi &Saatchi.

Na warsztatach narracyjnych pomaga firmom znaleźć storytellingowe rozwiązania ich problemów komunikacyjnych. Jest analitykiem reklam i komunikacji korporacyjnej oraz analizuje semiotycznie kody kultury. Wykładał semiotykę kultury na SWPS, teorie narracji na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też scenarzystą i dramaturgiem (Ojciec Bóg, Teatr Polonia). Współpracuje z firmą Neuroidea, gdzie łączy analizę narracyjną z danymi biometrycznymi – eytrackingiem i facetrackingiem, opierając się na naukowych podstawach analizy narracyjnej. Czerpie z metod językoznawstwa, semiotyki, narratywistyki, psychologii. Pracował również jako kreator opowieści politycznej i jako twórca przemówień. Jego dewizą jest dyskrecja.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.