Paweł Tkaczyk zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Paweł Tkaczyk zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

Brief.pl / Wiedza

Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Spotkanie z ekspertami w tej dziedzinie już 12 stycznia. Wśród nich wystąpi Paweł Tkaczyk.

-

Dobry marketing treści, czyli jaki?

 

- Dobry marketing treści to stworzenie Twojej własnej, zajmującej historii. Wtedy ludzie mówią o niej niezależnie od kanału, który sobie w danym momencie wybrali. Problem w tym, że – jak powiedział Buddy Scalera, senior director marketingu treści w Medicine Company – „Dobra opowieść się nie zdarza. Trzeba ją wypracować”.

Pomyśl zatem nie jak marketer, ale jak scenarzysta. Jakiego rodzaju opowieść zajmie Twoją widownię tak bardzo, że zdecydują się rozmawiać o niej przy wieczornym grillu ze znajomymi? Czy da się tę opowieść rozwijać niczym dobry serial? Czy ma tajemnice, angażuje ciekawość, daje możliwość wyciągnięcia lekcji dla siebie? Jeśli tak, jesteś na najlepszej drodze do zawłaszczenia historii niezależnie od kanału - przekonuje Paweł Tkaczyk.

::

Podczas cyklu szkoleń Paweł Tkaczyk prowadzi szkolenie pt.:

"Zabierzcie ode mnie te szpilki! Czego nie wiesz o opowieściach?"

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?


• Dowiesz się, jakie są przyczyny kryzysu zaagażowania?
• Zrozumiesz, dlaczego storytelling stał się popularny?
• Dowiesz się, dlaczego opowieści tak bardzo nas wzruszają? Dlaczego 30-sekundowa reklama potrafi sprawić, że mamy szkliste oczy?
• Sprawdzisz, czy da się wydestylować „esencję opowieści”? 
• Poznasz szkielet opowieści
• Przekonasz się, czego jeszcze nie wiesz o opowieściach?

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Paweł Tkaczyk, prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.
Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.


Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?