Bicie rekordu w słuchaniu Tuwima

Bicie rekordu w słuchaniu Tuwima

Brief for Poland / Inspiracje

Radio Kraków postanowiło w ciekawy sposób uczcić obchodzony w 2013 r. Rok Tuwima. Zaprosiło słuchaczy z Małopolski do bicia rekordu we wspólnym słuchaniu wierszy poety. - 3 czerwca o godz. 10.10 porzućcie komputery, wyłączcie telefony i na kilka minut oderwijcie się od swoich zajęć - zachęcali dziennikarze.

-

Wyzwanie Radia Kraków podjęło prawie pół tysiąca małopolskich przedszkoli, które zgłosiły chęć wspólnego słuchania, a każde z nich otrzymało płytę "Ptasie radio" w prezencie - do słuchania 3 czerwca i w każdy inny dzień roku.

- Chcemy pokazać, że wiersze Tuwima są atrakcyjne i dla dużych i dla małych. Dlatego też wszystkich mieszkańców Małopolski, nie tylko przedszkolaków, gorąco zachęcamy do wspólnego słuchania i bicia rekordu - mówi Marcin Pulit, Prezes i Redaktor Naczelny Radia Kraków – A szefów prosimy w tym czasie o wyrozumiałość…

Tych, którym mało będzie Tuwima po poniedziałkowym słuchaniu, Radio Kraków zaprasza do "Radiowej biblioteki". Od 3 do 7 czerwca o godz. 11.45 i 22.50 na antenie Radia Kraków wiersze Tuwima czytać będą Anna Dymna, Dorota Segda i Jan Peszek.

Partnerem głównym płyty "Ptasie Radio. Najpiękniejsze wiersze Juliana Tuwima" jest Województwo Małopolskie.

Szczegóły: www.radiokrakow.pl, www.facebook.com/radiokrakow

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.