wp - grudzien 2016

Grzegorz Kosson zaprasza na szkolenie ze storytellingu

Grzegorz Kosson zaprasza na szkolenie ze storytellingu

Magazyn / Aktualności

Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Spotkanie z ekspertami w tej dziedzinie już 12 stycznia w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród nich wystąpi Grzegorz Kosson.

-

Czemu warto opowiadać historie?

 

"A czy warto słuchać historii? Czy warto słuchać jakieś opowieści, skoro można przeczytać raport, przyswoić jakieś fakty, spojrzeć na liczby i badania? One są takie fascynujące… Oczywiście, że warto! – bo w faktach, liczbach, badaniach nie ma życia. One nie poruszają. Nie chwytają za serce. Są nudne.

Warto słuchać opowieści, jeśli niosą ze sobą jakąś wiedzę, sens, mają coś, co w wymiarze opowieści nazywa się świętym graalem, eliksirem życia. Jeśli w jakiś sposób wpływają na nasze rozumienie świata, siebie, marki. Historia jest czymś, co łączy osobę opowiadającą bezpośrednio z sercem osoby słuchającej. Tak tworzy się silną więź, relację. A skąd czerpać inspirację na opowieści? Ze świata. Z siebie. Z życia." - przekonuje Grzegorz Kosson.

::

Podczas cyklu szkoleń Grzegorz Kosson poprowadzi szkolenie pt.

"Stwórz własną opowieść, czyli warsztaty tworzenia opowieści"

 

Czego się nauczysz podczas szkolenia?

 

• Dowiesz się jak stworzyć porywającą opowieść dla własnej marki?
• Będziesz pracował nad opowieścią o Twojej marce czy problemie. 
• Przekonasz się jak konsumen reaguje na opowieści i zrozumiesz jak do niego dotrzeć?
• Dowiesz się gdzie trafia opowieść? Jakie są jej elementy? Co powinna przekazywać?
• Zrozumiesz czemu to służy? Jakie cele możemy dzięki niej osiągnąć?
• Poznasz case studies sukcesu, czyli przykłady opowieści. 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH EKSPERTÓW

::

Grzegorz Kosson to strateg i pisarz. Zawodowo zajmuje się tworzeniem marek. Chłonąc wiedzę i różne podejścia wypracował własny oryginalny styl, który teraz wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, które łączą masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi.

Jest także autorem bestsellerowej publikacji "Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę" oraz pierwszej polskiej książki o storytellingu "Podaj Dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki".

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.