Sebastian Hejnowski, MSLGROUP #BRIEFmorning 030

Brief TV / Aktualności

Jakie wyzwania stoją przed branżą PR w roku 2016? Jak biznes reaguje na sytuacje polityczną w Polsce? Dlaczego polskie firmy rzadko promują się w mediach zagranicznych? Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP był dziś gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬.

-

"To całe zamieszanie polityczne i te wszystkie kontrowersje nie wpłyną na atrakcyjność turystyczną Polski, natomiast wpłyną na naszą atrakcyjność inwestycyjną." - mówi Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP.

Na kolejne wydanie programu #BRIEFmorning Krzysztof Bulski zaprasza znowu jutro rano punktualnie o 9:00 na Periscope @BriefPolska.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.