wp - grudzien 2016

Obalamy “Mity o reklamie online #AdMythBusters” w raporcie zrealizowanym wspólnie ze Sparc Media

Obalamy “Mity o reklamie online #AdMythBusters” w raporcie zrealizowanym wspólnie ze Sparc Media

Brief.pl / Wiedza

Agencja reklamy online Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport obalający mity o reklamie online “#AdMythBusters”. Prezentujemy i obalamy w nim 26 mitów i stereotypów związanych z reklamą internetową. Sprawdź, ile z nich znasz!

-

Przewodnik ten ma na celu obalenie najbardziej popularnych przesądów i mitów związanych z reklamą internetową i online marketingiem, z którymi praktycy reklamy online spotkali się podczas swojej pracy. Publikacja zawiera 26 mitów, podzielonych na 5 sekcji:


1. Reklama online jako część większej strategii
2. Reklama z perspektywy konsumenta
3. Reklama z perspektywy reklamodawcy
4. Reklama na Facebooku
5. Programmatic media buying

Pobierz Raport

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.