Obalamy “Mity o reklamie online #AdMythBusters” w raporcie zrealizowanym wspólnie ze Sparc Media

Obalamy “Mity o reklamie online #AdMythBusters” w raporcie zrealizowanym wspólnie ze Sparc Media

Brief.pl / Wiedza

Agencja reklamy online Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport obalający mity o reklamie online “#AdMythBusters”. Prezentujemy i obalamy w nim 26 mitów i stereotypów związanych z reklamą internetową. Sprawdź, ile z nich znasz!

-

Przewodnik ten ma na celu obalenie najbardziej popularnych przesądów i mitów związanych z reklamą internetową i online marketingiem, z którymi praktycy reklamy online spotkali się podczas swojej pracy. Publikacja zawiera 26 mitów, podzielonych na 5 sekcji:


1. Reklama online jako część większej strategii
2. Reklama z perspektywy konsumenta
3. Reklama z perspektywy reklamodawcy
4. Reklama na Facebooku
5. Programmatic media buying

Pobierz Raport

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.